For ti år siden..

..reiste Renate og jeg verden rundt! Jeg var akkurat fylt 19 år og full av forventninger etter å ha jobbet 6 måneder i tre ulike butikkjobber døgnet rundt for å spare opp nok penger. Vi hadde en fantastisk tur gjennom Asia, Afrika og deler av Amerika. I løpet av det halve året var vi innom nesten 20 ulike land og aldri har jeg opplevd mer 🙂

Har dessverre ingen bilder å dele med dere..da alle er i album..men dette står fremdeles som det aller beste jeg noengang har gjort. Vanskelig å finne noe som kan toppe den turen! 🙂

I dag har jeg øvd inn step/styrke programmet jeg skal kjøre på Sport-Treff på tirsdag, og gått nesten en time i bratt oppoverbakke på møllen. Så er ganske fornøyd med dagens treningsøkt..i morgen blir det styrke 🙂 God helg fininger <3

10 kommentarer
    1. Shit ass, hadde det ikke vært for at jeg hater selve reisen så skulle jeg gjort noe tilsvarende. Står respekt av slike eventyr! Booket nettopp 6 uker i Brasil. Tar et land om gangen jeg 🙂

    2. Tor-Inge: Ja det var fantastisk! Skulle gjerne gjort det igjen! Men Brasil er jo topp da! Såå herlig 🙂 Hvor i Brasil? Imponert hvordan du klarer å få penger til sånt samtidig som du studerer jeg 🙂 Leser forresten bloggen din..artig den 🙂 Men jeg får ikke kommentere uten å ha google eller andre rare kontorer..((

    3. lineinspirasjon: Ja enten det eller så skjer det som skjedde meg..at man aldri finner et sted som føles hjemme..har lyst å flytte hele tiden..akkurat nå drømmer jeg om Paris, Milano og New York 🙂 For å være helt ærlig så er jeg ikke så Asia fan (av de landene vi var i), foruten Malaysia! Kuala Lumpur var fantastisk, og det samme med Langkawi utenfor 🙂 Ellers var vi i Singapore, Thailand, Kambodsja og Sri Lanka. Det var litt for mange små smilende asiater som bare var ute etter pengene våre! Haha…:) Afrika var utrolig spesielt! Vi reiste på egenhånd fra Sør.Afrika gjennom Swaziland, Mozambique, Tanzania, Malawi og Kenya. Alt var fantastisk på sin måte..ikke noe feriefølelse, men så mange fantastiske opplevelser og mennesker! Etterpå dro vi til Brasil, Mexico, Cuba, Belize, USA; Hawaii etc. Det var jo i grunn mer meg da..sol, strand, shopping og Hollywood! Haha 🙂 Alt i alt en fantstisk tur!!

    4. Drømme, drømme, her var det etpar land jeg ikke har besøkt og! Liker forresten ikke Malaysia så godt, jeg, vanskelig å sette fingeren på hva det er…Kjenner meg godt igjen mht å ikke finne roen/føle seg hjemme noe sted.

    5. lineinspirasjon: Hvor mange land har du besøkt? Tror listen din begynner å bli ganske lang 🙂 Håper jeg snart finner en jobb der jeg kan tjene nok penger til å betale ned litt gjeld og reise litt jeg også. Uten arbeidsukene i Oslo så hadde jeg dødd! Stuck på Stord er ikke akkurat så spennende 🙂 Savner sol og varme!!

    6. Jeg har besøkt 70 land, mange av de enormt mange ganger. Får aldri nok, stadig nye land kommer på ønskelisten…Forstår deg godt mht å føle seg stuck på et lite sted…Men du har fremtiden foran deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg