Accepted to NIH

Jeg har utrolig lyst å ta noe utdannelse innen trening/kosthold og søkte for et par måneder siden på Fitness basis ved NIH. Det er grunnkurset man må gjennomføre for å kunne gå videre på treningsveileder, personlig trener og kostholdsveileder. Jeg fikk på mandag beskjed om at jeg var kommet inn, og at jeg må svare om jeg aksepterer plassen innen neste mandag!

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg har utrolig lyst på utdannelsen, men den koster penger som jeg egentlig ikke har. I tillegg står det at man må sette av 23 timer ukentlig til egenstudering, noe jeg absolutt ikke har. Helgesamlingen i Oslo er jeg usikker på om jeg får vært med på grunn av jobben..men kanskje jeg kan klare å finne en vei 🙂 Alt det praktiske og gjennomførbare taler i grunn for at jeg bør takke nei..utenom at jeg har sååå lyst!!

What to do????

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg