Helgen som var

Lørdag fikk jeg to pakker fra Proteinfabrikken og Gymgrossisten som jeg har ventet på lenge. Pga Oslo og jobb så har de vært liggende på postkontoret en stund uten at jeg har hatt mulighet til å hente dem. Stasen var derfor stor når jeg endelig fikk tid til å stikke innom i går 🙂 Fra PF ventet eggeprotein (som har et superbra innhold, men som forøvrig smakte dritt), CLA, sukkerfrie marshmallows og lavkarbo pasta. Fra gymgrossisten fikk jeg en hel haug av mine favorittbarer Swebar. Jeg elsker lakris, så jeg bestilte en hel haug av dem, men jeg kjøpte også en i hver smak av alle typene for å kunne sjekke om det er noen andre som er gode 🙂 Fikk også tak i noen sukkerfrie sjokolader (stevia), BCAA og noe choco puff greier, i tillegg til Oh yeah proteinbar som er supergod! Så nå har jeg lageret klart for en uke i Oslo 🙂

Etter jobb og trening i går var det bare til å gjøre seg klar for 30 års dagen til Camilla som skulle feires i Solidhuset. Det var første gang jeg hadde kjole på meg i 2013..sier kanskje litt om mitt sosiale liv :p Alle måtte kle seg med hårpynt/hatt og briller. Jeg kjørte hatten som dere ser på bildet over. Fin? Haha. Kom tidlig ut og hjalp til med å lage maten før festen begynte 🙂 Kjempegod mat – gryterett, salat og supergod focaccia som tanten til Camilla hadde laget. Etterpå var det kaker og jeg fikk smake peanøttkake som søsteren til Camilla hadde laget…farlig god! Siden jeg ikke drakk alkohol så var det veldig kjekt å komme på et bord med en del andre som ikke drakk. Vi hadde det veldig hyggelig vi 🙂 Tusen takk for en koselig kveld Camilla, og gratulerer med den store dagen din i dag! 🙂

Jeg var i seng kl 02.30 i går kveld, og ble vekket av at naboen sin musikk begynte for fullt (nachspiel) kl 05.30. Det var så mye bass at rammer falt ned og telysestaker datt ut av vinduskarmen i stuen. De holdt det gående i to timer før det ble rolig litt før 8. Jeg skulle egentlig stå opp da, men var så trøtt at jeg måtte ha et par timer til på puten. Så måtte jeg ha en tur innom Sport-Treff, løp en mil og hadde en god styrkeøkt på bein/skuldre, før mamma hentet meg og vi dro ut til Fitjar for å hjelpe pappa å legge opp ved. Syv sånne store paller/sekker som dere ser på bildet over fylte vi opp. Det tok noen timer kan man si 🙂 Og det var iskaldt. Jeg hadde på meg: singlet, genser, fleece, vindjakke, boblejakke og en tykk ytterjakke. Det hjalp i grunn ikke så mye..var jo storm…så jeg er glad det er overstått!

Når vi var ferdige så dro vi til besto og besten og spiste “middag”. Cottage cheese og granateple selvfølgelig! Nam! 🙂 Mamma hadde også imponert med å lage grove vafler med havregryn, cottage cheese og sukrin så da måtte jeg selvfølgelig spise det. Kjempegodt!! Har fått en med meg til jeg reiser i morgen 🙂 Nå skal jeg dusje, pakke, og gjøre meg klar for en uke i Oslo. Blir helt til søndag denne gangen for jeg skal besøke Marion i Tønsberg fra fredag til søndag. Gleder meg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg