Oppsummering

Da var jeg hjemme på Stord igjen etter en uke på jobb i Oslo og på besøk hos Marion i Tønsberg. Tenkte jeg skulle vise dere bildene fra da jeg traff Lise, Vegard og Sebastian igjen forrige mandag 🙂 Det var så hyggelig! 🙂

Det lille treningsrommet på Opera var stengt store deler av tiden jeg var der så det ble litt mindre trening enn jeg hadde planlagt. Heldigvis ble det masse turgåing! Gleder meg til masse trening i påsken 🙂 Vi fikk påskeegg av Lundin på jobben…stappfullt av sjokolade..jeg delte ut til alle så heldigvis forsvant det ganske fort uten at jeg spiste alt selv 🙂

Vi fikk kjempegod lunsj på ledersamlingen..:)

Ellers tilbragte jeg mye tid i Oslos gater på ettermiddag- og kveldstid. Alltid kjekt å gå turer og oppdage nye ting.

Denne gangen var det Grønland som ble den store fascinasjonen med sine fantastiske grønnsaksmarkeder og stoffbutikker!

Jeg løp 1 mil på 54 minutter og 24 sekunder på møllen på fredag! Jeg skjønner ikke hvordan det gikk seg til, det må ha vært noe med solen og utsikten på operabygget. På Sport-Treff har jeg aldri klart under 56 minutter. Rekorden fra Kypros på 52 minutter og 57 sekunder står enda, men dette er jeg sinnsykt fornøyd med!! Det var en god følelse 🙂

Jeg har hatt en koselig helg i Tønsberg hos Marion. Jeg har ikke tatt et eneste bilde derfra..glemte det helt bort 🙁 Fredagen hadde vi en rolig kveld med god mat og SWAT. Lørdagen dro vi til Farmandstredet for å shoppe litt. Endelig fikk jeg handlet meg litt klær..jeg har holdt meg unna omtrent alt som heter shopping i 2013 så det var virkelig kjekt med noe nytt! Jeg viser dere en annen dag 🙂 Om kvelden skulle vi ut. Tønsberg imponerte ikke så veldig når det kom til utelivet, men det har kanskje noe med meg å gjøre. Fulle folk som oppfører seg som idioter..jeg tror jeg er blitt for gammel til å gå ut…haha! Og det var virkelig ikke verdt alkoholen å våkne opp kvalm og med tungt hode. Takke seg til søndager der man kan være frisk og rask på trening kl 10 🙂 Men det er alltid hyggelig å være sammen med Marion og jeg har hatt en koselig helg med henne 🙂

På den 6 timer lange veien tilbake til Stord så ble det masse lesing om blodet, kretsløp og lungene..:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg