Kjeder meg

Egersund er en liten koselig by, men det er virkelig ingenting å gjøre her etter jobb! Jeg gikk et par timers tur i solskinnet når jeg var ferdig. Butikkene hadde langåpent i dag så jeg fikk kikket litt før de stengte kl 6 🙂 Byen er stappfull av interiørbutikker..på hvert eneste hjørne, i hver eneste gate. Jeg skjønner ikke hvordan de går rundt. Det må være paradiset for interiørelskere.

Ellers var 3dmøllen i orden igjen så da ble det 40 minutter på den, et kvarter på romaskinen og en kort styrkeøkt på 20 min. Jeg tror jeg er den eneste på hele hotellet som bruker det rommet 🙂 Jeg hadde full stigning på 15, derfor et litt lavere tempo. Pulsen kom seg opp fordi om 🙂

Fant en butikk med BILLIG økologisk mat..i morgen er det litt jobbing før jeg drar videre til Farsund 🙂 Kjenner at jeg er ganske lei av Egersund bare etter to dager så det er godt det ikke er her jeg jobber hver uke 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg