Fine lille Farsund

Da var helgen min i Farsund allerede nesten over. Det har gått så fort! Utrolig koselig å treffe Alexander igjen, han er en fantastisk herlig person! I går fikk jeg full omvisning i Farsund, inkludert en tur opp i Lista Fyr. Som dere ser så blåste det godt, men det var absolutt verdt å få med seg utsikten derfra!! 🙂 Været har vært veldig varierende..alt fra sol til regn til snø til sol igjen. Det er altfor kaldt til å være april!

Fyrtårnet og fyrvokteren sitt hus..han pensjonerte seg visst for et par år siden og ingen har tatt over så det står nå tomt.

Dagens trim ble trippetrinnene opp til fyrtårnet 🙂

Utsikt ned på “rullsteinstranden”..

I toppen av tårnet..:)

Så fikk jeg omvisning på de kilometerlange stendene i Farsund..se så fine de er da? Må nok ta turen tilbake hvis vi får noe sommervarme i år 🙂

Litt for kaldt i går!

Og så Loshavn da! Det er et av de fineste stedene jeg noengang har sett! Akkurat som en liten Kardemomme by. Hvite sørlandshus i gammeldags stil helt i vannkanten. Kan det bli bedre? Husene ligger visst på rundt 10 mill, og det er sjelden eller aldri noen som er for salg. Skjønner godt at man ikke vil gi slipp på et sånt hus hvis man først har fått tak i ett. Det var bare helt nydelig der 🙂

Kanskje et sted å ta med båten til sommeren mamma og pappa? 🙂

Ellers holder storebroren til Alexander på med et vanvittig husprosjekt på det jeg tror må være Farsunds høyeste punkt. Utsikten utover byen var helt sinnsyk, og bare kjøkkenet i det planlagte huset blir omtrent større enn min leilighet 🙂 Fikk hilse på resten av familien også 🙂 Så var det “hjem” igjen..og ingen av oss var noe særlig giret på å gå ut så vi slappet bare av hjemme denne kvelden også. Josefin, søsteren til Alexander kom innom på besøk, veldig hyggelig å se henne igjen! Vi så Con Air..en film jeg aldri får nok av 🙂 Virker som vi aldri går tom for ting å prate om..

Til tross for at jeg la meg halv 4 så våknet jeg klokken 8 som vanlig. Vet ikke hva som skjer for tiden..blir sikkert dødstrøtt i kveld! Har brukt morgenen på å sette sammen programmet til Weight loss challenge-kurset som begynner på Sport-Treff 18 april. Det kommer et eget innlegg om dette i løpet av uken 🙂 Regner med Alexander våkner om ikke så altfor lenge, så blir det vel litt frokost før jeg må sette kursen hjemover og pakke om kofferten for Oslo-jobb i morgen. Utrolig hygelig å treffe Alexander igjen, så satser på det ikke blir like lenge til neste gang! 🙂

Ønsker alle sammen en fin søndag 🙂  

4 kommentarer

Siste innlegg