Fulle dager

Åh som jeg gleder meg til mandag klokken tre! Da er eksamen over..og foruten to jobber og et vektkurs så er det sommerferie! 🙂 Denne uken er superTRAVEL. På grunn av deadline på nyhetsbrevet denne uken måtte jeg ta treningen før jobb i dag. Solen skinte så det ble en tidlig tur i Landåsen 🙂 Og jeg som hadde tenkt å ta fri for å lese til eksamen denne uken. Skal hvertfall låse meg inne hele helgen. Det er MYE å lære! Ellers har jeg ikke så mye å fortelle..ville i grunn bare innom for å ønske alle en fin onsdag 🙂

8 kommentarer
    1. Hei du! Kjempefin blogg du har 😀
      Jeg og en vennegjeng skal reise til Larnaca om noen uker og lurer på om du har noen gode tips på hva vi kan finne på mens vi er der?
      Bra spisesteder, shoppingsentre, badeland, fornøyelsesparker(?) osv.
      Hadde satt masse pris på om du hadde noen gode tips på lur! 🙂
      Klem fra meg!

    2. Helene: Så kjekt! Larnaca er en fantastisk by, men det bor bare 50 000 der så den er ikke stor nok til å ha shopping senter, badeland eller fornøyelsesparker 🙂 Den har derimot to gater med butikker der du finner alt du trenger..Zara, Bershka, Mango, Stradivarius etc. Jeg finner alltid mer der enn noe sted ellers jeg reiser 🙂 Når det kommer til spisesteder så ligger de på rekke og rad på strandpromenaden Finikoudes..så det er bare til å velge og vrake! 🙂 Det er noen flere, men de er vanskelig å finne hvis man bare er der på ferie. Drar dere til Ayia Napa så må dere spise på Sage eller Quadro. Fantastisk mat! Hvis dere skal være på stranden i Larnaca så dra til Mackenzie. Der er det også to fantastiske barer til kveldene..Ammos Bar er helt fantastisk..elsker den 🙂 Og så er det Lush! Ellers ligger en liten bar som heter Preserve i den ene butikkgaten (Ermou street) og mine favorittutesteder Dracula, Vogue og Geometry i området rundt..man må ofte bestille på forhånd i Larnaca da det er litt mer high class enn i Ayia Napa. Vær obs på det! Vanlig å kjøpe en flaske sprit og så får du blandevann og service resten av kvelden. Club Deep ligger også på strandpromenaden og kan være bra. Larnaca er veldig annerledes enn Ayia Napa når det kommer til utesteder. Kyprioter er ikke så crazy når de går ut som skandivarere er, men jeg liker meg veldig godt der 🙂 Drar dere til Ayia Napa så må dere inno Senior Frogs og Carwash 🙂 God tur, gled dere!! 🙂

    3. Her var det mange flotte tips! Tusen takk, da har vi litt mer peiling på hvor vi bør stikke innom 😀 Goood sommer!

    4. Da ønsker jeg deg god lesning, Lisa! Pass på at du gir deg selv en eller annen velfortjent “premie” mandag når alt er i boks. En fin neglelakk, et eller annet…. Viktig for motivasjonen (?)

    5. OMG! Da tror jeg at lesingen kommer til å gå lett. Med litt Beyonce-musikk i bakgrunnen. Husk å komme deg ut i joggesko for litt frisk luft innimellom, det gjør susen, vettu 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg