Sånn går nu dagan..

Først og fremst vil jeg bare si tusen takk for all omtanke og gode ord i går. Det varmet 🙂 Formen er litt bedre i dag..fremdeles tungt å puste, så det krever mye energi bare å bevege seg. Hadde håpet å få gå en tur i solen, men blir sliten bare av å gå fra sofaen til toalettet så tror jeg må utsette det 🙂 Haha. Jeg ligger og ser på videoforelesninger i anatomi. Satser på å komme meg på flyet og få tatt eksamen på mandag, selv om forberedelsene sikkert kunne vært mer effektive. Venter jeg flere mnd så blir det hvertfall mye verre, da har jeg nok glemt en hel del.

Prøver å lese litt på de ulike sammendragene jeg har laget til..

Muskelfunksjoner…altfor mye å lære på så kort tid!

Sånn føler jeg at jeg ender opp hver gang jeg beveger meg bort til spisebordet og prøver å skrive noe..ikke helt på topp i dag, men bedre enn i går, og det kommer en ny dag i morgen! 🙂

Jeg er hjemme hos pappa, har vært det siden i går, og blir nok til i morgen. Han har vært helt super disse dagene! Fikk sovet noen timer i natt så det var stor forbedring fra natten før. Håper alle får en fin dag i solen..god lørdag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg