Dagen før dagen

Da nærmer det seg eksamen og avreise Oslo. Kofferten er pakket med minimalt innhold på grunn av treningsforbud. Jeg krysser fingrene for at det går bra på flyet i morgen tidlig, jeg har fått klarsignal. De vet jo ikke hva det er. Formen er ikke spesielt mye bedre, jeg var tilbake på sykehuset i dag for påfylling med smertestillende. Lesehelgen har vært så som så…store deler av dagene har blitt tilbragt på sofaen..men jeg har virkelig prøvd. Får håpe det er nok. Flyet går kl 7 i morgen tidlig. 100 spørsmål innen anatomi, muskelbiologi og  treningslære skal besvares. Håper pusten holder 🙂

Kosesokkene har virkelig fått slitt seg ut i helgen..

Jeg fant en muskelmann på nettet som jeg printet ut og prøver å sette navn på..godt i gang med overekstremitetene 🙂

Fine rosa tabletter som skal gjøre livet mitt bedre til de finner ut hva som er i veien med meg 🙂

Mamma kom hjem fra Polen i dag og var så snill å komme innom med gave derfra! Jeg fikk masse! Lys dongerijakke og blomstrete shorts i tillegg til parfyme, krem og mascara! Tusen takk mamma 🙂

Så da er det bare til å fortsette med siste innspurt før jeg skal treffe jentene for en liten gjennomgang på skolen i morgen tidlig. Ønsk meg lykke til!

 

4 kommentarer

Siste innlegg