Done

Sånn så jeg ut litt før kl 6 i dag tidlig da jeg kjørte til flyplassen. Har gått ned 4 kg på disse dagene jeg har vært syk. Kan ikke klage på det! 🙂 De rosa pillene fungerer som krutt og jeg har klart å fungere sånn noenlunde normalt i dag. Eksamen er unnagjort, og det kunne nok absolutt gått bedre, men i forhold til hvordan helgen min var, og hvilke forusetninger jeg hadde så skal jeg være fornøyd bare jeg klarte å gjennomføre den! Nå er det gjort 🙂

Fikk et stort business rom på hotellet i dag, med to salonger. Fikk jobbet ett par timer. Har jo treningsforbud til torsdag, men prøvde meg på en rolig tur på Karl Johan i solen etterpå. Ble litt mer sliten enn vanlig, men kjenner at jeg er bedre. I helgen var jeg helt utslitt etter en tur fra sofaen til toalettet. Så det er jo et godt tegn 🙂 Jeg kjente grillukter og så folk sitte i parker og spise jordbær og på restauranter med tallerker fulle av godsaker. Kjøpte med meg både bær og nøtter tilbake til hotellet. Nam! 

Topp fra Coolcat, Brussel, bukse fra Toxic Jeans, Ballerinasko fra Skopunkten.

Jakke fra Dona, Brussel 🙂

Gikk meg litt vill i dag når jeg skulle finne fitnessavdelingen og plutselig dukket Olympiatoppen opp. Så da vet jeg hvor den ligger 🙂

En del av rommet 🙂

Har dere prøvd denne sukkerfrie sjokoladen? Jeg fant den på Meny i januar, den er kjempegod! Måtte kjøpe med meg en hjem i dag. 250 kcal i hele sjokoladen og veldig lite karbohydrater. Try it! 🙂 Og til dere som ikke liker mørk sjokolade..den er lys! 🙂

Gikk forbi disse blondeskoene på et stativ ut i en gate…de var på ukessalg så jeg klarte ikke å gå forbi…

Nå er det Elle og nøtte-knasking med Hellstrøm på TV 🙂 God mandag!

4 kommentarer
    1. Jeg vil tro det er godt å være ferdig med eksamen:) Min samboer er i alle fall veldig glad han også!! Jeg derimot har enda mye lesing og jobbing med skole frem mot sommeren, MEN så godt det skal bli med ferie:)
      Hvilken diett er det du går på?:) 4 kg er jo kjempebra, godt jobba:)
      Skimter yoghurtnøtter på bildet, MMMMMM <3 BESTE som finnes!
      Og rommet var jo superfint, kos deg så mye:)

    2. siljeeira: ja det er deilig 🙂 får bare håpe det gikk greit! Gikk det bra med han? Høres ut som du har litt motivasjon i å jobbe med tanke på at dere skal til Australia!! Så spennende! Lykke til, du klarer det 🙂 Akkurat nå er jeg på en sånn lavkalorishakediett. Jeg la sånn på meg og mistet helt motivasjonen så jeg måtte bare rense ut litt! Håper jeg klarer å holde ut noen uker til på det, for jeg føler meg så mye bedre! Fin hud, ingen oppblåst mage, aldri mett, aldri sulten..ganske behagelig egentlig 🙂 Eneste er at det er jo litt kjedelig å ikke spise..så det gleder jeg eg til 🙂 Ja jeg måtte ha med tre yoghurtnøtter..kanskje ikke det beste, men SÅ godt sammen med salte! 🙂

    3. Jeg tror han følte at det gikk helt greit med han også:) Og han syntes det var veldig deilig å være ferdig i alle fall:)
      Åh, du er det ja:) Håper du finner motivasjon til å holde ut, og det tror jeg så absolutt at du kommer til å gjøre:)
      Hihi, 3 yoghurtnøtter gikk nok veldig fint!! det er jeg sikker på:)
      Håper du får en kjempefin tirsdag søte <3

    4. siljeeira: det er bra 🙂 Ja håper motivasjonen holder fire uker til 🙂 Jeg vet jo at jeg føler meg så mye bedre etterpå om jeg klarer det 🙂 Nydelig onsdag til deg…solen skinner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg