Beyonce

I går var det duket for konsert med selveste Beyonce! 🙂 Jeg var litt usikker på om jeg kom til å få med meg konserten på grunn av sånn jeg har følt meg i det siste, men etter å ha hatt den beste dagen på lenge i går så tok jeg sjansen. Til tross for at det var litt varmt og tungt å puste så var det et fantastisk show, og utrolig gøy å se Beyonce live! For en dame! 🙂 Det er sommer i Oslo om dagene..shorts og t-shirt vær med 24 grader..til og med i natt når vi kom hjem og jeg måtte gå fra Oslo S til Aker Brygge så var det varmt! Fantastisk 🙂 Jeg trives utrolig godt i denne byen.

Norges første Starbucks (utenom flyplass) åpnet i Oslo i går! Køen var omtrent like lang som køen inn til Beyonce..hun fikk konkurranse der 🙂 Så jeg kom meg ikke inn for å få se, for jeg hadde ikke to timer til å stå i kø 🙂 Sikkert litt bedre om to uker så får sjekke det ut da 🙂 Bildet er tatt fra etasjen over 🙂

Jeg fikk plukket med meg en fargerik blomstrete Peplum fra Sisters Point på veien hjem fra jobb i går 🙂 Sommerfeeling!

Klar for konsert…fullstendig klar over at det ikke ser så bra ut med ballerinasko..men etter en forferdelig konsertopplevelse på 12 cm pumps for en del år tilbake går jeg av prinsipp alltid med flate sko på konsert. Komfort først..jeg begynner å bli gammel..hehe 🙂

Måtte bytte ut t-skjorten med denne før jeg var helt klar 🙂 Caroline valgte singlet! 🙂

Klare for Beyonce! 🙂

Det var Caroline sin første konsert, og jeg tror hun hadde det moro, til tross for at det var varmt 🙂 Beyonce slo til med godlåt etter godlåt! Favoritten min “Irreplacable” var med, samme med “Single ladies”; “Baby boy”, “Crazy in love”, “Survivor”, “Run this town (girls)” og flere andre klassiskere 🙂

En herlig kveld! 🙂 Det blir trist å forlate denne folkerike sommerbyen etter jobb i dag..skulle gjerne blitt noen dager til…aller helst med ferie selvfølgelig 🙂

4 kommentarer
    1. Tirsdagskvelden var deilig i Oslo. Men det var IKKE køen på Starbucks, nei. Måtte droppe den jeg og. Ser nå at Starbucks skal åpne hele syv steder i Norge i år. Om det stemmer, jippi!

    2. Kjøpte en av dere t skjorte/singlet der? Isåfall hvordan er størrlesen? er den normal? og sitter den litt ”stramt eller ”løst” ? 🙂

    3. Maria L: Jeg kjøpte t-skjorte i S, den var veldig stor..løs og god 🙂 Caroline kjøpte singlet i M tror jeg..den var mer vanlig i størrelsen..litt mer inntilsittende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg