Brokk

Etter nye prøver fikk jeg i dag dommen…brokk på pusterøret. En kur på 56 dager skal visstnok kurere dette..brokk liksom..er ikke det sånt som gamle damer får?

Jeg skal på sykehuset igjen for å ta noen røntgenbilder og flere prøver for å utelukke lungeemboli (blodpropp) helt, for det manglet noen prøver til det, men det var veldig unormalt med “magelyder i thorax”. For oss på NIH som vet hva thorax er 🙂 Var på sykehuset i dag, men ble sendt hjem igjen fordi laben var stengt og røntgenapparatet ødelagt..velkommen til Stord sykehus 🙂 Så hvis jeg ikke ville reise til Odda eller Haugesund så fikk jeg bare vente noen uker…ler meg ihjel 🙂 Godt jeg har fått medisiner sier bare jeg!

Nå skal jeg ned og ha foredrag om trening for mine fine jenter og komme meg gjennom første treningsøkt på en uke…:)

4 kommentarer

Siste innlegg