Don’t give up

God søndag! En av bivirkningene på disse pillene er visst at man blir veldig trøtt, og det kan jeg skrive under på! I går kveld la jeg meg klokken ti etter å ha holdt på å sovne i flere timer. Nå er jeg like trøtt. Håper ikke det har tenkt å fortsette utover uken, for i morgen reiser jeg til Polen på jobb! Skal besøke fire ulike verft i Gdansk og Gdynia, og bo på hotell i Gdynia. Veldig spent på om jeg får sett noe av byen eller om det bare blir jobbing fra morgen til kveld. Kun vært i Krakow før, så det blir et nytt sted for meg 🙂

I går prøvde jeg Noka sin tacogryte til kvelds..fant ut at dette sikkert også gikk som flytende..har fått beskjed om å bare spise flytende til og med 16 juni pga den stygge brokken. Kan bare si at denne suppegryten faktisk smakte taco, men konsistensen på innholdet var litt gummiaktig så jeg droppet bønnene. Gleder meg jammen til jeg kan spise skikkelig taco igjen! 🙂

Ellers hadde jeg første skikkelige treningsøkt på lenge i dag, og det var utrolig deilig! Løp intervall på mølle – 4 x 4. Utendørsjoggingen min tok slutt like fort som den begynte i dette været. Måtte holde meg 1-2 km lavere enn vanlig på intervalldragene så i stedet for de vanlige 8 km på 40 min så ble det i dag bare 7 km. Men men, jeg kommer tilbake. Kunne heller ikke bruke pulsbelte for det presset rett på “brokken”..haha. Verre var det med styrkeøkten. Jeg er blitt SÅ svak på de tre ukene som har gått siden jeg trente tunge vekter sist. Det var skuffende! Men jeg skal jobbe meg tilbake! Husk at 12 ukers arbeid forsvinner på 3 uker dersom man ikke opprettholder det. Bare en økt i uken hadde gjort at jeg kunne opprettholdt styrken. Jammen skal jeg passe på å få trent når jeg skal til Kypros i sommer! 🙂

Har også fått blodsukkerapparat hos Tove. Blodsukkeret var helt fint så jeg gjør nå hvertfall noe riktig 🙂 Litt kjekt å ha, så kan man sjekke innimellom hvordan forskjellig mat påvirker blodsukkeret 🙂

Måtte bare ta med dette fantastiske bildet av Blair & Chuck, som bare MÅ være sammen 🙂 Jeg har fremdeles siste sesong av Gossip girl liggende og vet fremdeles ikke hvem hun/han er..har mine mistanker, men må snart se den og få bekreftet om jeg har feil eller riktig 🙂

Denne vesken drømmer jeg om for tiden…Marc by Marc Jacobs Goodbye Columbus…absolutt fullkommen.

Michael Kors sin Hamilton bag er også helt nydelig, og nå kommer den også i sommerfarger..:)

2 kommentarer
    1. Mai: Hei 🙂 Jeg bruker noe som heter easylife da jeg gikk på kurs for 3 år siden. I tillegg har jeg en vanlig proteinshake etter trening for å få nok proteiner. Man blir ikke spesielt mett, men jeg har en hver tredje timer så jeg føler meg heller aldri sulten..det er i grunn ganske behagelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg