My sunday

Herregud, etter styrkeøkten i går kveld så har armen min ristet konstant – nederste delen fra albuen mot håndleddet. Akkurat som leamus i øyet, bare at dette var i armen. Dette har holdt meg våken i hele natt og ser ikke ut til å ville gi seg. Håper virkelig det går over snart, how annoying! I går kveld var forresten Trude og jeg hos Renate og det var jo koselig som vanlig 🙂 Hun hadde sååå mange godsaker på bordet 🙂 Ble kanskje litt mye kosthold- og treningssnakk på Renate og meg..håper ikke vi tok knekken på deg Trude 🙂

I dag våknet jeg 06.15 men tvang meg selv til å ligge til halv åtte. Det får da være måte på! Jeg fikk inn en god morgenøkt i Landåsen…skinnende sol det gikk lekende lett. Formen virker å være tilbake etter brokken..når jeg holder meg unna tung mat så er jeg på topp…første gang jeg har klart 1 time og 10 minutter sammenhengende uten pause siden før jeg ble syk. Det føles sååå bra! 🙂

Så var det klart for dugnad i borettslaget klokken 12. Jeg dusjet, kledde på meg og gikk ut. Der var det ingen så etter å ha ventet der i en halvtime så gikk jeg bare inn igjen. Hva skjer nå?

Ellers har mamma og jeg akkurat sett finalen i Roland Garros der Nadal tok seieren lekende lett…nå er han historisk med 8 Roland Garros-seiere 🙂

Gratulerer så mye med nok en tittel Nadal 🙂

Nå skal jeg snart hjem og pakke igjen..Oslo tomorrow 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg