Summer dress and weekend update

Jeg ville bare vise dere den fantastiske sommerkjolen jeg kjøpte i starten av april..synes den er så fin, men har i grunn ingen anledning til den. Den er ikke stylet på bilde, så blir jo så klart litt bedre om jeg fikser meg litt 🙂 Pappa skal ha slektsstevne på hytten neste helg, så hvis været er fint så kanskje jeg kanskje bruke den da 🙂 Ellers får den vente litt til 🙂

Hva synes dere om ear cuffs? Jeg kjøpte noen for en stund siden, men får liksom ikke helt vent meg til det..synes det ser litt rart ut 🙂

Ellers har denne helgen vært preget av trening, rydding, organisering og vasking! Hadde opprydding i noen av pumpsene mine i går..er så irriterende med en så liten leilighet der alt må stå oppå hverandre og man ikke vet hva man har så det ender med at det ikke blir brukt. Har lyst å droppe alle møbler og bare bygge hyller og stenger i hele leiligheten så jeg kan finne frem i sko, kjoler, jakker og topper 🙂 Den evige drømmen om walk-in!

Har til og med klart å begynne å finne frem litt som jeg skal ha med meg til Kypros. På grunn av jobb så blir det jo sånn at jeg reiser til Oslo neste søndag og må bli der helt til torsdag kveld pga et møte. Derfor må jeg reise direkte fra Oslo til Kypros fredag morgen, og får ikke dratt hjemom som planlagt. Stress å pakke kofferten for 24 dager og både Oslo og Kypros inkludert!!

I går kjørte jeg intervall på mølle og hadde meg en god styrkeøkt på Sport-Treff. I dag startet jeg dagen med en løpetur i Landåsen. For dere som er kjent så startet jeg fra leiligheten og løp hovedveien til inngangen av Skipåsen. Så løp jeg 8 km i Skipåsen/Landåsen, tilbake til leiligheten…8 drag i motbakke på Gullberg..og ned stien til Sponavikstranden. Derfra gikk jeg tilbake 🙂 Fint vær, og en utrolig herlig start på søndagen! 🙂

Når jeg kom tilbake koste jeg meg på terassen med shake av mocca-protein 🙂 Planen videre er å rydde og vaske enda mer…når man tar det skikkelig så tar det tid! Så har jeg også planer om en tur med fineste Renate, og en tur hjem til Fredrik å si hei 🙂 To travle uker igjen på jobb, så er det ferie! 🙂

Men aller føst…dagens middag…rykende fersk proteinpannekake!! Nam!! 🙂

Piknik-kurven har blitt tørket støv av og kommet ut igjen i lyset..håper å få brukt den flere ganger i år enn i fjor! Noen som vil være med på piknik i sommer? 🙂

8 kommentarer
    1. NÅ skjønner jeg hvorfor du ikke har råd til så mange flybilletter (jeg får plass til alle mine sko på to korte rader i skohylla) 🙂 Gleder meg på dine vegne mht Kypros. Far hadde lyst til å kjøpe leilighet der nå etter salg av huset hans forrige helg. Men da har han nok ikke fulgt med på markedet der….Da blir det en liten skattekiste til oss “barna” istedenfor.

    2. bakekona: Ja endelig!! Jeg elsker det og håper været blir bedre og bedre fremover de neste månedene 🙂 Du har vel bryllup rett rundt hjørnet du..er du klar? 🙂

    3. lineinspirasjon: Haha skulle ønske jeg fikk det Line!! Det hadde vært mye mer praktisk i min lille leilighet…sko er min store svakhet..det der er bare en brøkdel! Åh leilighet på Kypros hadde vært fantastisk..men som du sier..ikke så gode tider der nå…kjekt med en skattekiste til reisekontoen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg