Nok en travel dag

For en dag dette har vært! Rett fra jobb og hjem og steke en proteinpannekake til middag. Denne gang erstattet jeg litt av bakeproteinet med sjokoladeprotein. Kjente ikke så stor forskjell i smaken, men den så veldig annerledes ut når den var ferdig stekt 🙂 Må nok ha i mer sjokolade for å få sjokoladesmak! Når den var ferdig spist hentet mamma meg og vi dro til besto og besten på Fitjar. Der var det disket opp med jordbær, kaker, ost og mange andre godsaker. I tillegg kom tante Hildegunn med ferske vafler. Farlig godt!

Sjekk dette bildet da!! Haha…snakk om kaloribombe! Kan vel ikke bli stort verre enn dette..melis, sukker, hvetemel, smør og sjokolade samlet!! Jeg skal bake kaker til pappa sitt slektstreff og jeg hadde rett og slett INGEN av ingrediensene i huset…så alt måtte innkjøpes for anledningen 🙂 Gjett om det skal bli søte kaker på lørdag da! Haha..det blir en sitronkake og en peanøttbrownies. Sistnevnte fikk jeg smakte i 30 års dagen til Camilla, og den var fantastisk god! Fikk oppskrift av søsteren Lene, så det blir spennende å se om jeg får det til 🙂

Ellers har jeg investert i en ny lyseblå steikepanne, kaffe uten koffein (nå skal det lages proteinkaffe + få sove om natten) og så fant jeg vitaminbjørner med kun de RØDE! Lykke! 🙂

6 kommentarer
    1. Dette var fantastiske flotte bilder. Er dei tatt med det vesle rosa kameraet du har på eit av bildene? Og i tilfelle, kva heiter kameraet. Eg står nemleg i gropa til å kjøpe nytt og vil ha eit slikt lite eit.

    2. Oldemorbloggen: tuden takk for det 🙂 Jepp de er tatt med det rosa kameraet 🙂 Jeg anbefaler sony sine! Jeg hadde det før dette, og det er det beste kameraet jeg noengang har hatt. Mitt er et casio, helt okay det også altså, men kan ikke måle seg med sony 🙂

    3. Oldemorbloggen: Det aller beste er jo selvfølgelig et speilreflekskamera hvis du vil ha virkelig gode bilder 🙂 Jeg har et Canon som jeg er STORFORNØYD med. Du får det til god pris etter sommeren og etter jul..tror ikke jeg betalte mer enn 3000 for mitt..originalt 6000 🙂

    4. ja, men eit slikt kamera er for stort. Det blir ikkje til at ein tar det med seg. Har høyrt om eit lite som kan måle seg med speilrefleks, men hugsar ikkje navnet på det. Eg kan sikkert finne ut av det.

    5. Oldemorbloggen: Ja det er jeg enig i..jeg bruker bare det rosa når jeg reiser! Men det finnes mange varianter..på taxfreen kan de ofte mye..spør der hvis du er ute og reiser og skal ha deg nytt..eller finn noen på butikken som kan litt om kamera 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg