Barnebursdag

I går var jeg så heldig å få være med i 5 års dagen til Henrik, som jeg er fadder på 🙂 Han er litt flau, så det var ikke så lett å få et bilde av han, men jeg snek meg til noen på siden 🙂 Der var det pølser, kaker og muffins 🙂 Masse folk og god stemning 🙂 Han fikk et Angry birds spill hos meg..det ble godt testet ut 🙂 Første gang jeg så huset til Anne Kathrine og Nils Olav også..kjempefint! 🙂

Etter bursdagen var det en tur på Sport-Treff for en kjapp intervalløkt, før det var hjem i dusjen og i seng 🙂 I dag er det avslutning på weight loss kurset rett etter jeg er ferdig på jobb..så er det siste Stram Opp-time for sommeren..come join me! 🙂

Fineste sjokoladekaken 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg