Matvrak

Jeg har vært og handlet inn til hele uken, så hotellkjøleskapet er tømt for minibarutvalget og fylt opp med dette 🙂 Ost, kylling, nøtter, salat, grønnsaker, bær, frukt, speltlomper, cottage cheese og vaniljekesam. Nam!

Til middag hadde jeg to speltlomper med philadelphia, kyllingpålegg, spinat og paprika..rullet sammen..fantastisk godt!

Til dessert..selvfølgelig cottage cheese, vaniljekesam og granateple. Finnes det noe bedre? 🙂

Gleder meg til helgen…solen skinner i Larnaca 🙂

Kofferten min..haha..godt den kan tøyes 🙂

I går når jeg kom frem hadde jeg med meg grov vaffel fra lørdag og spiste en sånn med brunost. Brunost er så godt det! Plukket også med meg shape up, og tilbragte bare kvelden med godt lesestoff og blåbær 🙂 Stod tidlig opp i dag og løp en intervalløkt FØR jobb! Wow..det er ikke likt meg å trene før kl. 7! Sikkert fordi jeg la meg så tidlig i går 🙂 I dag ble det lang arbeidsdag, tilbake for å handle og spise…og nå sitter jeg her stappmett 🙂 Valget står mellom A) gå en tur, B) ta en styrkeøkt eller C) legge meg i sengen med en god bok…føler mest for det siste alternativet akkurat nå 🙂 Ha en fin mandagskveld alle sammen! Fire dager til ferie 🙂

 

2 kommentarer
    1. bakekona: Ja det er så altfor godt! Jeg har egentlig en regel at jeg aldri skal kjøpe det selv..bare spise det når jeg er på besøk 🙂 Men i går klarte jeg ikke la være..unnskyldningen var St.Hans 🙂 Ferie skal bli deilig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg