En nydelig sommerdag i Oslo

I går var en nydelig dag i Oslo. Skikkelig sommerfeeling! Jeg var på jobb til klokken fem, så tilbake på hotellrommet for å kose meg med en stor salat og en speltlompe med kyllingpålegg og kremost…nam 🙂 Etterpå måtte jeg selvfølgelig ut og nyte solen 🙂 Det ble en gåtur på noen timer. Karl Johan og Aker Brygge var proppet med mennesker…uterestaurantene var stappfulle og folk koste seg i sommerværet 🙂  Noen badet til og med i fontenen på bildet over.

Jeg fikk også i oppdrag å gå på blazer-jakt til mamma…så måtte prøve mange forskjellige jakker og sende bilder til henne på tlf. Fant ut av det til slutt, så nå er hun en blazer rikere 🙂

Under prøvingen så fant jeg en jakke som jeg synes var kjempefin..men klarte å la være 🙂 De har Zara på Kypros..og der bruker det å være litt billigere 🙂

Valget falt på denne 🙂

Glemte å vise dere neglene jeg la i helgen..french med perlemorsgele over. Hadde så dårlig tid når jeg skulle gjøre det at jeg filte sår på de fleste fingreme..ikke særlig fint 🙂 

Var TETTPAKKET på Aker Brygge når jeg skulle hjem klokken ti i går kveld..aner ikke hva som foregikk der..gadd ikke å gå inn i folkehavet en gang 🙂

I dag er det litt gråere i været så da blir det garantert en god treningsøkt på hotellet i kveld. Jeg har lyst å spise på Hard Rock cafe en dag..mac&cheese med grillet kylling som de har der…helt fantastisk! Får se om jeg får tid, eventuelt får jeg ta det igjen 🙂 Den som kunne bodd her fast 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg