Cyprus next!

Da er det akkurat litt for tidlig og jeg har begynt på første etappe av reisen til Kypros. Først flyr jeg fra Oslo til Bergen, deretter fra Bergen til København, og så fra København til Larnaca der jeg skal være fremme rundt klokken ni i kveld. Det blir en lang reisedag, men det skal jeg nok overleve..alt for å få turen billig 🙂

Hadde i grunn ikke noe å blogge til dere om i går…stod opp halv seks, løp en intervalløkt, dusjet og dro på jobb der jeg tilbragte dagen til klokken halv ni i går kveld. SINNSYKT mye å gjøre før jeg kunne ta ferie, men nyhetsbrevet ble publisert og jeg kom meg tilbake til hotellet til slutt 🙂

Vi blogges fra Kypros 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg