Love Cyprus

Åh dagene går så altfor altfor fort her på Kypros..de siste dagene har vært preget av strandliv, god mat, fine venner, litt uteliv, litt trening og litt shopping 🙂 Torsdag kom Mario og Vilma en uke fra Finland og det ble utekveld igjen. I helgen har Maria og Maria vært med på stranden. Jeg har kjørt intervaller inne på mølle (+ styrke selvfølgelig) og hatt rolige joggeturer ute..og ikke minst…drømmehuset er for salg!

Her løper jeg om morgenene..det begynte jeg med når jeg flyttet hit i 2011. Fantastisk herlig å ha havet som bestevenn 🙂

Stien til venstre er den jeg jogger på 🙂

Gode gamle minner dukket opp på stien..:)

Huset jeg drømmer om!!! En vakker dag!!

Fisketavernaer 🙂

Yogalicious er bare helt fantastisk…:)

Må si farvel til de gamle løpeskoene mine her…etter joggeturer og så tørking i plastpose på stranden i hele dagen så må jeg nok forlate dem. Fikk tak i noen nye Nike på tilbud..virker gode, men you never know…vi får se 🙂

Halloumi er fantastisk 🙂

Jeg har fått tid til en tur innom frisøren..kjempeflink..farget etterveksten for 200 kr.

Pizzamel har de også her..for den som lurte 🙂

Og brente nøtter i alle varianter…cashew er favoritten!

Fersk vannmelon på stranden…nam!

Litt fotbad må til…rosa til meg og lyseblå til Jasmine 🙂

Jasmine ordnet med høytaler og jeg stilte med ipod 🙂

Cheers!

Elsker denne røde kjolen som jeg kjøpte første dag i Larnaca 🙂

Senior Frogs 🙂

Ingen aldersgrense på Senior Frogs 🙂

Velvet 🙂

Moro på Starskys.

17. august kommer Will I am og spiller på stranden her…har såååå lyst å dra tilbake og få med meg det!

English barcrawl in Napa.

Nå sitter vi på Liquid og har oss en tranebærjuice og Perrier. Jasmine reiser i morgen tidlig…jeg reiser i morgen natt. Har planer om tidlig gym og hele dagen på stranden i morgen. Skal se om jeg får tid å poste bilder fra lørdagens utekveld i morgen 🙂 Ha en fin start på uken!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg