Crazy last night out

Lørdag hadde vi siste utekveld på Kypros…da kjørte vi på med drinker og Ursus-shots. For en fantastisk morsom kveld! Jeg lar bildene snakke 🙂

Vi startet kvelden på Paddy’s, den irske puben der jeg jobbet et par måneder i 2011.

Så var det rett til Senior Frogs..favoritten 🙂 Her med Kyriakos!

Flinke å danse crewet der 🙂

Jeg fikk endelig møte min store helt MJ 🙂

Traff verdens beste Maria for en drink på Velvet 🙂

Og så kom jo Manolo også da…åh good times når vi jobbet sammen på Carwash 🙂 Dreamteam!

Jasmine og hennes hemmelige beundrer 🙂

Avec moi 🙂

Med Michael. 🙂

Verdens beste Chris…og verdens sterkeste mann…security skumlinger 🙂

Ble hevet med på Conga Line..av selveste MJ..kunne jo ikke si nei da 🙂

Conga line…

Panos!

Så var det på tide med nattmat før kvelden ble avsluttet med tur til Nissi beach for å finne Strepsils til Jasmine. Haha…what a night!

Halloumi with cucumber! Jeg vil ikke “hjem”!!

4 kommentarer

Siste innlegg