Helgen i bilder

I helgen har det virkelig gått i ett. Hadde planer om å oppdatere dere i går, men var ikke hjemme før nærmere midnatt og måtte pakke og sove et par timer før jeg dro til Oslo i dag tidlig. Etter fire timer på puten føler jeg meg ganske vrak i dag 🙂

Lørdag startet jeg dagen med trening, og til middag tok jeg opp en homemade grov tacolefse som jeg fylte med kyllingfilet, grillet paprika og ananas, og litt ost. Deretter stekte jeg den ett minutt på hver side så osten smeltet og den ble skikkelig crispy. Servert med salat var det supergodt!

På kvelden fikk jeg besøk av Anne Kathrine, Thomas og Daniel, og da serverte jeg ett litt sunnere alternativ til snacksen..vi spiste omtrent alle jordbærene 🙂 Ble et par glass vin også, var veldig hyggelig! Men alt ble ødelagt når vi dro ut…det er så TRIST på Stord. Hadde ikke vært ute siden påskeaften, og det var akkurat det samme kjipe. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder! Some things never change.

Skogsbærcider er den aller beste…nam 🙂

Jeg lurer på om granateplene kan være grunnen til at jeg har lagt sånn på meg..haha..jeg spiste så VANVITTIG mange på Kypros. Sikkert 30 stykker på 17 dager.

Ellers hadde Fredrik bursdag i går og jeg stod tidlig opp for å bake. Må bare få anbefale denne bakematten på det aller varmeste. Jeg bruker alltid disken, og gjærbakst er som lim å vaske bort. På denne matten gled det bare av med ett tørk så det var ren luksus!

Kanelboller og kringle.

Den perfekte gjærbakst..:)

Som ble til rundstykker som vi hadde med oss på båttur!

Fredrik fikk oreo iskake med browniebunn.

Vi fikk noen herlige timer på sjøen 🙂

Elsker båten når det er sol 🙂

Litt for mye vind, men ellers ok vær..kunne gjerne hatt noen grader til 🙂

Teppet måtte frem..

Rastestopp 🙂

Nam jordbær 🙂

Mamma har pyntet på terrassen på hytten 🙂

Koselig 🙂

Fikk tid til en liten tur innom verdens godeste besten og besto..

🙂

Tilbake på hytten for å lage pizza til kvelds.

Fredrik fikk kaken 🙂

Vi ble mette!!

Skulle gjerne hatt noen dager ferie 🙂

Mamma og pappa kom hjem fra Danmark og jeg fikk “byblom”. Ny lommebok fra Friis 🙂 Og ikke minst..et stort lager av verdens beste tyggegummi som ikke lenger er å få tak i i dette landet..sammen med en hel haug andre nødvendigheter som f.eks. Herbal Essences….

Nå er jeg på plass i Oslo..tilbake onsdag kveld 🙂

 

 

5 kommentarer
    1. SV: Ja hvorfor ikke? 🙂 🙂
      Jeg har bare vøri med på 1 løp tidligere, det var sentrumsløpet i april…
      Jeg ladet opp (og kommer til å lade opp) med joggeøkter 2-3 dager i uken (km etter hvor mye jeg orket) styrke 1 gang i uken og Pilates hver søndag. Samtidig gjorde jeg en endring i kostholdet fra boller, redbull og sjokolade, til MAT. Helt vanlig norsk mat, som fiskeboller i hvir saus, biff med grønnsaker og grandis. Men litt mindre porsjoner enn jeg ville spist tidligere.. 🙂
      Hold meg oppdatert da på om du melder deg på, kanskje vi ses i vimmelet 🙂

    2. lineinspirasjon: ja det er fantastisk!! synd jeg skal hjem i morgen allerede..skulle hatt fri om dagene og ikke sittet innestengt på et kontor 🙂 håper å få tatt en båttur til en av øyene i ettermiddag/kveld. Har du peiling på hvilken som er best? Jeg er lost 🙂 God sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg