Update fra Oslo

Åh det er herlig å være tilbake i Oslo..ikke som Kypros..men såååå mye bedre enn Stord 🙂 Solen skinner fra morgen til kveld så det er litt surt å være stuck på kontoret! Det er ganske rolig her, mange har ferie! I går gikk jeg en laaang tur i solen etter jobb. Byttet til shorts og topp og spaserte rundt Grønland, Tøyen, Karl Johan, Vika og Grünerløkka. Kjøpte jordbær og granatepler hos torghandlerne på Grønland, og hadde speltlomper med kylling, kremost, spinat og paprika til middag. Fordi jeg stod opp så tidlig for å fly så var jeg stuptrøtt, så etter en geriljaøkt på 15 minutter på mølla og 60 minutter med styrke så var det rett i seng. Hotellet er for alle nå om sommeren så det var litt mer lyder enn det bruker å være; blant annet full fest på to av rommene ovenfor mitt så det var litt vanskelig å få sove. Hedigvis dro de ut rundt kl 1, så da var det fritt frem 🙂

I dag startet jeg dagen kl 6 med 4×4 intervall på mølla. Denne uken blir hektisk, så da gjelder det å planlegge treningen på forhånd. Og når man planlegger klarer man også å gjennomføre det. Tro det eller ei. Så var det avgårde på jobb…i nyyydelig sol igjen. Hadde det ikke vært så langt så skulle jeg gått til jobb 🙂

Har kost meg med en saftig frokost/lunsj i dag. En hel boks mager cottage cheese, en stor spiseskje mager vaniljekesam, ett granateple og 20 g cashewnøtter. Snadder!! 🙂 I tillegg var jeg i hagen til besto og besten og stjal stikkelsbær på søndag så jeg har knasket på et par av de..:)

Haha jeg begynner å bli så gammel at de tror jeg er fru:)

I ettermiddag har jeg time hos en neglesalong på Grønland..blir spennende å se om de er flinke. Så håper jeg å få tatt en båttur til en av øyene utenfor Oslo hvis det ikke blir altfor sent..en liten piknik kanskje 🙂 Noen som vet hvilken øy som er finest? Det er jo flere å velge mellom og jeg har ikke peiling…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg