Forventninger

Tanken på at sommeren er over før den begynte er så trist at jeg kan ikke få sagt det. Til og med Oslo er kald i dag. Jeg prøver å fokusere på fine ting som skjer utover høsten for å glemme det. Det nærmer seg moteukene igjen…elsker det. 5. september begynner sirkuset i New York, og fortsetter i London, Milano og Paris. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke tok et par dagers mellomlanding i New York på turen min, det var lite gjennomtenkt. Da kunne jeg fått med meg både fashion week og US Open. På den annen side hadde det blitt spinndyrt. Så jeg får følge med på nettet og planlegge det for en senere anledning.

 

Jeg håper Nadal er frisk nok til å bli med, ellers er det ikke det samme. US Open har alltid vært hans svakeste turnering, og håpet er kanskje ikke så stort når han er skadet i tillegg. Jeg krysser allikevel fingrene. Første kamp er 26. august, med finale 9. september.

Jeg har to fine (forhåpentligvis) uker i Cabo og Los Angeles foran meg..skal prøve å planlegge litt på forhånd så jeg får med meg mest mulig. Lonely planet sin reiseguide er på vei i posten 🙂 Jeg vet at man kan bruke nettet, men jeg elsker å ha en bok foran meg å bla i!

Jeg har forventninger om å bestå eksamen i treningsveileder og kosthold med gode resultater. Det blir beinhardt utover høsten med fullt studie i tillegg til jobber, håper jeg klarer å fullføre som en av de beste. Det er alltid målet. Jeg skal bli Norges beste personlige trener! 🙂 Lov å drømme vel? Det krever sinnsykt med arbeid, og det skal jeg forberede meg på.

På 30-års dagen min i slutten av desember planlegger vi å reise til Dubai, mamma, pappa, Fredrik og jeg. Nyttårsfeiringen i Dubai er visst sinnsyk 🙂 Jeg får håpe at disse tingene gir meg motivasjon til å komme meg gjennom høsten og julekulden. Så får jeg legge nye “overlevelsesplaner” i januar 🙂

Hva har du å se frem til?

 

2 kommentarer
    1. Jeg heier på dere og Dubai. Mulig det blir noen dager på meg og der igjen i november eller desember. I hodet mitt planlegger jeg og New York før Cabo i september/oktober, men det gjenstår å tørre å nevne det for samboeren. Selv om jeg vil ha med han og….
      Helt enig, det er litt annerledes å bla i reiseguider enn å google seg frem til info, skaper forventninger på en helt annen måte….

    2. lineinspirasjon: Ja dubai virker spennende..selv om alle advarer meg mot å reise dit etter det der med den voldtektssaken. Åh skal du til Cabo??! 🙂 Herlig, jeg gleder meg vilt til å se det 🙂 ja gleder meg til reiseguiden dukker opp i postkassen…kanskje den er der når jeg kommer tilbake til Stord i dag..små gleder i regnet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg