Glad i Oslo

Jeg kom tilbake til Oslo i går morges, såvidt. Skulle kjøre til flyplassen kvart over seks i går tidlig. Da ville ikke bilen starte. Prøvde og prøvde før jeg til slutt måtte gi opp. Da var klokken nesten halv syv, og flyet skulle gå klokken syv. Jeg ringte taxi og traff heldigvis på en som kunne være der med en gang. Ringte til flyplassen at jeg ble sen og fikk beskjed om at de ikke kunne garantere at jeg kom med. Selvfølgelig den dagen det var månedsrapport! Var der ti minutter før avgang, og de kom løpende ut i taxien og hentet og sjekket inn kofferten min mens jeg betalte taxien, Snakk om god service! Ti sekunder etter at jeg hadde satt meg som sistemann i flyet hørte jeg “Boarding complete”. Phew! 

I går var det supertravelt på jobb, og så fikk jeg en tur i Oslo sentrum på ettermiddagen. Været var ganske bra, i overkant av 20 grader og sol, så jeg gikk i singlet et par timer. Kikket innom et par butikker, men det jeg venter på nå er jo Mary Kate & Ashley for Bikbok som lanseres onsdag kl. 17. Søkte alle fruktmarkedene på Grønland/Storgata etter granatepler, men det var det dårlig med gitt! Hva skjer?! Og hva skal jeg gjøre nå! Fikk tak i noen små (ikke fine) til slutt, men jeg er ikke fornøyd! Så det må nok bli ny jakt i løpet av uken. Kanskje det finnes på Grunerløkka? Noen som vet?

Kvelden ble avsluttet med en god styrkeøkt sammen med fem andre på treningsrommet til hotellet. Etter trening koste jeg meg med proteinkaffe 🙂

Dagen i dag startet tidlig (05:50) med 4×4 intervall før jobb. Jeg har allerede konsumert ett stort glass proteinkaffe, ett proteinkjeks og en stor skål med cottage cheese og granatepler. Rart hvor sulten man blir når man trener på morgenen 🙂

Tilbake til noe annet. Jeg har deponert på kåpen på bildet over, men jeg er så usikker. Har egentlig mer enn nok av kåper, men jeg likte denne supergodt! Eneste som er dumt er at det er lommer fremme på magen..ikke akkurat særlig bra plassering for min del, bygge på det man har mer enn nok av fra før liksom..haha. Hva synes dere?

Legger ved noen bilder fra gårsdagens tur 🙂

I dag skal jeg på veiledningstime med PT nivå 4 her i Oslo. Tror nivå 4 vil si at de har mer enn 10 års erfaring. Jeg har brukt lang tid på å finne en PT som jeg tror jeg kan få noe utbytte av så jeg er spent! Jeg fikk ikke han jeg egentlig ville ha fordi da måtte jeg meldt meg inn i ett treningssenter her og det er litt dumt når jeg er her så sjelden. Dette var valg nummer to..en god nummer to, er det ikke det de sier? Oppdaterer dere om hvordan det går i morgen 🙂

6 kommentarer
    1. Kan det stemme at sessongen for granatepler er over, jeg har heller ikke sett på en stund. Kåpa var fiiin, men jeg synest du skal spare pengene til reisen i september og kjøpe noe fint der istedenfor. Men du har vel allerede kjøpt evt levert tilbake…?

    2. lineinspirasjon: huff det er krise hvis sesongen er over..på Kypros er det ikke noe sesong, like fine året rundt. Her er det små, stygge og dyre, dislike! Spesielt når PT syns det var topp å spise det…:) Jeg tenker og tenker på kåpen, tror faktisk jeg skal bruke fornuften og levere den tilbake når jeg kommer hjem i morgen. Da har jeg betalt en PT-time!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg