Lørdag og trening med Fredrik

Jeg elsker lørdager! Det er fint vær om dagen, og det gjør alltid humøret bedre 🙂 Det samme gjør trening! Fredrik og jeg testet ut det nye styrkeprogrammet mitt (overkroppsdelen) på Kværner i dag. Mottok det i går, og det er insane! I dag var det fokus på bryst, triceps, biceps og skuldre. Au, au, au! Veldig kjekt å trene sammen, alltid noen som motiverer 🙂

Fredrik er helt RÅ på pull-ups, dips og toes to bar! Hadde jeg klart en pullup så hadde jeg vært “over the moon” 🙂

Hva synes dere om den nye skjørtemoten med ene siden lengre enn den andre? Jeg kjøpte ett for en god stund siden, men er litt usikker fremdeles 🙂 Skjørtet er fra Gina Tricot, kombinert med bluse fra Zara og sko fra Kypros 🙂 

I går hadde vi ferske reker fra Fiskebutikken til Geir Scheie…NAM sier jeg bare!!! 🙂

Jeg leser mye om trening om dagen…torsdag er det tilbake på skolebenken for fullt 🙂

King of pull-ups 🙂

Holdt meg til benkpress jeg..:)

Toes-to-bar, var det ikke det den het? Jeg kom meg ikke opp i 90 grader en gang..haha.

Mer benkpress…

Takk for en kjekk økt Fredrik! Gleder meg til du flytter hjem så vi kan trene mer sammen! 🙂

I kveld får jeg fint besøk av de herligste B.Young jentene 🙂 Og det er CHEAT day (yahoo) så vi skal kose oss med ost og kjeks 🙂 🙂 🙂 Gleder meg!

 

 

4 kommentarer
    1. Da har du sprek bror (husker jeg rett, han er boren din)? “Toes to bar” heter øvelsen i crossfitverden…Enklest å få til om du “kipper” først, synest iallefall jeg.(Sjekk youtube for “kipping toes to bar”-film)

    2. lineinspirasjon: Jepp veldig sprek bror Line! Toes to bar ja…haha jeg prøvde..klarer ikke å henge rett opp og ned fra stanga en gang. Altfor tung i kroppen! Får du det til?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg