Solskinnssøndag

For en herlig søndag vi hadde i går! 22 grader i skyggen er absolutt ikke hverdagskost i slutten av august! Startet dagen tidlig med en 70 minutters joggetur i Landåsen. Fantastisk å løpe i solskinn! Pulsklokken min virker igjen, så jeg fikk full uttelling! Karbohydratlagrene var fylt opp fra kvelden før med ost og kjeks med Silje og Inger-Kristine. Forøvrig har lørdagens ost/kjeks/godteri-affære sammen med søndagens plommespising ført til at jeg veier 5,5 kg mer i dag enn jeg gjorde lørdag morgen. Det er helt SINNSYKT, og det var ikke sjanse til å få igjen en eneste bukse i dag tidlig. Så nå skal jeg bestille time hos lege for å sjekke stoffskifte etc. Greit å ha TREG forbrenning, men jeg har jo ikke forbrenning i det hele tatt.

Etter joggeturen i går, laget jeg muffins av søtpotet, en av de får karbohydratene som er lov på diett. De falt i smak både hos pappa, Fredrik og tante Siv, så det var jo bra 🙂 Pappa, Fredrik og jeg dro til Kaldestad i ett-tiden for å høste plommer. Nam! Blåplommer er FARLIG godt! Vi kjørte Fredrik sin båt, som gikk superfort! Håret var et mess etterpå, men moro var det 🙂

Legger ved litt bilder fra turen og sommerhuset vårt på Kaldestad 🙂

Ønsker alle sammen en fin start på uken..jeg drar til Oslo i dag, så videre til Mexico og USA om to uker. Er derfor ikke tilbake igjen på Stord før i oktober! So long!

4 kommentarer
    1. Så koseligt dere har det på øyen. Så dumt at denne dietten din virker så dårligt.
      Håper du finner ut av det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg