Training for survival

Elendigheten vil ingen ende ta. Hadde jeg ikke hatt treningen å lene meg på så hadde jeg nok sikkert lagt meg under dynen og aldri stått opp igjen. Mandag fikk jeg beskjed at jeg IKKE får fortsette med PT-en fordi jeg ikke er medlem på SATS. Blir for dumt å melde seg inn der og betale en medlemsavgift for trening jeg ikke får brukt, i tillegg til den dyre prisene for PT-timene. Så nå har jeg to timer igjen, får de jeg har betalt for, og så er det “eventyret” over. Skikkelig kjipt, for timene med henne er motiverende. Hadde skuldre/legger/mage på mandag og legger dere, det trener jeg aldri. Så nå kan jeg nesten ikke gå! Au! Hun gir seg liksom ikke før det er langt over smerteterskel, og man gjør ting man aldri hadde klart alene. Jeg føler jeg er ganske flink å presse meg alene, men det er ingenting i forhold til hva jeg gjør med henne.

I tillegg fikk vi skikkelig triste nyheter i familien i går, så det ser dårlig ut for Mexico/USA-turen min. Skikkelig skuffende når man har gledet seg så mye til noe, og ferie trenger jeg virkelig etter bare to uker fri i hele år. Samtidig så er det noen ting som overskygger hele feriestemningen og ville ødelagt ferien allikevel.

I morgen er det skole igjen, og jeg føler meg virkelig ikke klar for å være på NIH hele helgen. Jeg har ikke fått gjort alle forberedelsene jeg hadde planlagt, men det får bare være. Bare jeg klarer å være tilstede mentalt så får jeg være fornøyd med det. Jeg venter på neste lynnedslag.

Ellers er det ganske vanskelig å være på diett uten kjøkkenmuligheter. Det går i laks og kyllingpålegg fra Meny, salat og speltlomper. Det er omtrent ingen steder jeg kan gå ut og spise der maten er “godkjent”. Blir forhåpentligvis en tur ut med pappa i kveld ett eller annet sted. I går løp jeg 3 intervallperioder på 12 stk x 20 sek på full hastighet. Med 10 min jogging mellom hver brukte jeg 50 min, og var helt utslitt etterpå 🙂 Herlig! Gleder meg til lørdagens cheat meal, da blir det definitivt mac&cheese på Hard Rock cafe! Den er insane! 🙂

Ønsker alle sammen en fin dag…her er det jobb, jobb, jobb om dagen…supertravelt!

6 kommentarer
    1. Hjelper selvfølgelig ikke å si at du ser ut som en modell, siden du har videre mål på hvordan du vil være. Synes du er bra og flink jeg!
      Trist med dårlige nyheter for deg. Håper det ordner seg.
      Å kose seg med noen gode måltider, fortjener du, etter alt strevet med dietten din…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg