Teknikktrening på NIH

Dagene går stort sett i trening, trening, trening, og jeg elsker det! Stiv og støl de fleste steder, men det er ikke så farlig når jeg vet hva det kommer av 🙂 Har kjørt gjennom programmet mitt på hotellet denne uken. Har en tresplitt med bein, overkropp og skuldre/legger/mage. Bein er kjempetungt med mange repetisjoner, overkropp er ca. tre ganger så tungt (og langt). Med andre ord, mye forbedring for overkroppen. Legger har jeg omtrent aldri trent bevisst, og au så vondt det gjør i beinpressmaskinen!

Torsdag begynte helgesamling i styrketrening og teknikk på NIH. Vi er allerede ferdig med to hele dager, og har to igjen. Torsdag var det teori, og i går var det fullt fokus på mage/rygg – teknikk, øvielse og veiledning av hverandre. Tiden flyr! I dag skal vi jobbe åtte timer med bein, og i morgen er det åtte nye timer med overkropp 🙂 Tipper jeg kommer til å være ganske stiv i kroppen til PT-timen på mandag 🙂

Ellers må jeg dessverre avbryte tiden min i Oslo, verdens godeste fineste bestefar er blitt veldig veldig syk. Planen var å være på jobb her til fredag, og så reise rett på ferie til Cabo/California. Nå drar jeg tilbake til Stord tirsdag morgen, og så får vi se hvordan det blir med ferien. Ser ut som den må avlyses dessverre 🙁 Akkurat nå er det eneste jeg tenker på den gode besten min!

Ønsker alle sammen en fin lørdag! 🙂

4 kommentarer
    1. Lena Ludvigsen: tusen takk snuppa 🙂 I lige måde til deg!! Du får ta deg en liten tur ut i solen (hvis du har sol:)) og ta treningssenter-tid igjen når du føler deg klar for det 🙂 God helg! klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg