Travel helg

Helgen har bare flydd avgårde. Fredag var det jobb og besøk til besto. Jeg synes det er så trist at hun må bo på det gamlehjemmet. Vi savner besten, og huset. Alt i alt så er besto imponerende flink til å ha så store omveltninger på en gang. Miste besten som hun har vært sammen med i 70 år, og flytte hjemmefra til å bo alene på gamlehjem. Hun er beundringsverdig 🙂

Lørdag startet jeg med å løpe en mil (foten kommer seg stadig), og det føltes fantastisk! Så laget jeg hjemmelaget frokostblanding (nam)!. Resten av dagen gikk til å legge nye negler og prøve å konsentrere seg om å få lest litt til eksamen. Med alt som har skjedd i det siste så har det blitt totalt nedprioritert, så jeg er litt usikker på om jeg skal ta eksamen nå, eller om jeg skal utsette den til over jul. Får vente litt og se. Søndag var det trening igjen, 8 nye km på mølla, baking, og bursdagsfeiring for mamma.  Nå er jeg på plass i Oslo 🙂

Frokostblandingen fordelt i stekepannen..klar til å puttes i ovnen 🙂

Jeg hadde sunn lørdag, men koste meg litt med hjemmelaget ripsis på kvelden 🙂

Truser og passportholder fra Victoria’s secret på Schipol 🙂

Bilde av besten er kommet inn i rammen på TV-benken 🙂

Herlig med nye negler! 🙂

Hele uken blir tilbragt i Oslo..jobb hver dag og skole på ettermiddagene + helgen…:)

8 kommentarer
    1. Herlig med Oslo-uke og flotte høstdager etter meldingene å dømme 🙂
      Har sett på Mornington Inn/NY! ligger veldig langt oppe på Manhattan, er du innstilt på å kjøre undergrunn så går DET bra. Prøver selv å bo sør for Central Park, men er ikke så glad i å ta metroen i den byen.

    2. lineinspirasjon: ja mye bedre i Oslo enn på Stord 🙂 da tror jeg at jeg må lete litt videre etter overnatting 🙂 har funnet et hostel som heter noe med jazz. Så på yotel men det var kjempedyrt!

    3. Mornings. Det Jazz…hostellet har jeg hørt bra om, men har ikke bodd der selv.Har bodd på YMCA-herberget ved Central Park, trygt, single rom, litt dyrt kanskje, men vet ikke prisene idag. Men helt tragiske rom. Likevel, liker følelsen av å bo trygt i denne byen, så får rommet være tragisk 🙂

    4. lineinspirasjon: huff jeg liker best å kunne gå til det meste! jammen ikke enkelt å finne ut hvor ting ligger..når man leser på beskrivelsene deres så er jo alt sentralt..haha..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg