Kostholdsbeviset

Her er beviset dere!! Jeg kan nå offisielt kalle meg kostholdsveileder 🙂 🙂 🙂 Nå mangler jeg bare PT-sertifikatet! Håper å klare det i løpet av 2014 🙂 Ellers har jeg hatt en fin, men travel uke i Oslo. Dagene flyr avgårde når jeg er der, det er helt merkelig! 🙂 Trives godt på jobben der, og ikke minst i byen! Kom hjem sent i går og disket opp med sunne hamburgere til familien..smaker alltid godt med middag etter en uke i Oslo for der går det stort sett i kald mat hele døgnet siden jeg ikke har kjøkkenmuligheter. Jeg skal jobbe i dag og på mandag, før det er tre dager ferie i julen 🙂 Fredag blir siste arbeidsdag før vi reiser på kvelden. Skal bli deilig å kjenne litt varme på kroppen igjen! Ønsker alle sammen en kjempefin helg 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg