God jul

Jeg håper alle har hatt en koselig julefeiring. For oss var det litt merkelig i år fordi det var to tomme stoler rundt bordet. Bildet av besto og besten stod på bordenden, og vi hadde glassene som besto alltid hadde rundt bordet på julaften. Skulle så gjerne hatt dem her. Det var faktisk første gang i hele mitt liv at vi bare var oss fire på julaften. Foruten pinnekjøtt og gaver, føles det nesten som en vanlig lørdagskveld. Men maten smakte godt, og vi fikk alle fine gaver, til tross for at det var  en god del mindre pakker under treet enn det pleier å være 🙂

Verdens fineste 🙂

Bordet var pyntet i tradisjonelle julefarger.

Vi har tilbringt altfor mye tid foran TV, så det var fantastisk å komme seg på trening i dag etter en hel dag med godteri og sofasitting.

Juletreet før pakkeåpningen i går 🙂

Nam..pinnekjøtt! Jeg spiser mitt med grønnsaker og det er såååå godt 🙂

Og se hva jeg fikk!!! Kitchenaid blender! 🙂 Nå skal det kokkeleres!

Den er kremfarget og har en hel haug med funksjoner..gleder meg til å eksperimentere 🙂

Jeg har laget sjokoladekonfekt som vi har spist.

Den inneholder sukkerfrie marshmallows, peanøtter, pistasjnøtter og gresskarfrø i tillegg til mørk sjokolade.

Til frokost i dag orket jeg ikke mer rundstykker, ost etc. Det smakte himmelsk med en stor tallerken cottage cheese og granateple! Det var også god oppladning for en herlig treningsøkt. Tor-Inge var hjemme på juleferie og ble med. Alltid kjekkere å trene med noen, og koselig å se han! Det blir ikke så ofte 🙂 Det ble en god styrkeøkt og en mil på mølla med intervaller inkludert 🙂 Nå er jeg klar for viltkjøtt til middag. Håper alle har en koselig jul 🙂

6 kommentarer
    1. Herlig med Kitchen Aid, samme som min blender. Jeg sjekker forholdene i Dubai for deg hver dag (yr.no er alltid for strenge med temperaturene), drar jo selv igjen om tre uker…

    2. lineinspirasjon: ja blir spennende å bruke den1 det er bra, vi drar til dubai i morgen kveld! Liker abu dhabi, men mulig det har noe med hotellet å gjøre 🙂 kunne godt vært litt varmere!

    3. Desember, januar og februar er nok de kaldeste månedene i området du er i. Bra du liker Abu Dhabi. Håper du slenger ut noen bilder! Er spent på om du liker Dubai. Hata jo selv byen ved første besøk….dobbeltmoralen, indere som glodde fra veien ved stranda, avstandene, taxikøene på shopping-mallene….

    4. lineinspirasjon: ja det kommer faktisk ned i 13 grader om kveldene
      så vi har litt for lite klær med. I Abu Dhabi var det noen grader mer. Skalprøve å få lastet opp litt flere bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg