Ferrariworld

Siste dagen i Abu Dhabi tilbragte vi i Ferrariworld på Yas Island. Det er en gigantisk fornøyelsespark som er bygget opp rundt Ferrari. Dette er definitivt en park for gutter, så det var nok litt kjekkere for pappa og Fredrik enn for meg og mamma. Men det var artig å få med seg! Inngangsbillettene kostet ca 400 kroner per person, 700 kr om du ville gå utenom kø. Vi var så heldige å få to vouchers hos noen hyggelige arabere så vi slapp unna med bare to billetter 🙂

Hadde ikke gjort meg noe å hatt bilen i bakgrunnen 🙂

Dette var det eneste som virkelig interesserte meg. Verdens raskeste berg- og dalbane, der du blir skutt ut i 240 km/t. Jeg hadde såååå lyst å prøve, men med 4 timer kø så var det helt uaktuelt.

Vi fikk med oss et imponerende show mens vi var der…spesielt for treningsnarkomaner..sjekk coremuskulaturen!

Alt i alt så var det en grei dag på Ferrariworld, men jeg foretrekker Disneyland 🙂 Det er også utrolig dyrt der inne, både med drikke, mat, is, og andre ting man kan kjøpe. Men det er vel sånn det er på turistattraksjoner 🙂

I går var vi i toppen av Burj Khalifa, imponerende utsikt, men litt skuffet over at vi ikke kom høyere enn vi gjorde. Kommer tilbake til dere 🙂 God lørdag!

 

2 kommentarer
    1. Feil. Ferrariworld er for jenter og. Guttejenter. Jeg digga det stedet!
      Kos deg videre i et av mine paradiser. Kun 13 dager igjen til mitt neste besøktil Dubai nå, vurdere en helg i mars og, Kjos og Norwegian har så latterlig lave priser, og jeg har baaare gode erfaringer med Norwegian. 🙂

    2. lineinspirasjon: ja det er godt mulig Line 🙂 Jeg syns det ble litt langdratt…foretrekker Disney 🙂 Men om du liker biler så er det nok topp! Skulle ønske det hadde vært litt mindre kø på berg- og dalbanen, hadde nok vært en opplevelse! 🙂 Ja jeg har faktisk bare gode opplevelser med Norwegian jeg også, selv om jeg hører mye rundt 🙂 Etihad har vært supert! Vi har akkurat ankommet Muscat, blir spennende å se hva denne byen har å by på 🙂 Kjekt å å oppleve disse landene etter å ha levd de ut gjennom bloggen din! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg