Treningsupdate

Denne uken startet bra med en god beinøkt. Tirsdagen fikk jeg dessverre ikke trent fordi vi var i Stavanger på messe hele dagen med jobben. Derfor hadde jeg en del å ta igjen på onsdagen. I stedet for å få øktene etter hverandre på ettermiddagen så klarte jeg faktisk å komme meg opp tiiidlig og var på plass på møllen for ukens første (av tre) løpeøkter klokken 06! Da var det langkjøring i form av 30 minutters sammenhengende jogg. Deilig start på dagen, selv om det var hardt å stå opp 🙂 Da kunne jeg også legge alt fokus på styrkeøkten i går kveld 🙂 Liker mye bedre å dele opp økter enn å måtte trene cardio etter styrke. Da ønsker jeg aller mest bare restitusjon i form av mat og hvile 🙂

Laget niste som jeg hadde med meg til Stavanger…fire måltider 🙂

Ellers har jeg kommet godt inn i kostholdsplanen, det går mer av seg selv nå enn det gjorde første uken. Syns ikke det er så vanskelig lenger. Følger planen bra, får se hvordan det går med resultatene denne uken. Kommer tilbake med en update på det over helgen.

I dag skal jeg ha stram opp og coreball på Sport-Treff, for første gang siden i sommer, så det blir spennende! Programmet er klart 🙂 Hadde også et bra møte med Christin i går angående spennende ting som kommer på Sport-Treff fremover. Gleder meg til vi kommer i gang og jeg kan fortelle litt mer om det 🙂

 

6 kommentarer
    1. Så flink du er !!! Respekt for trening kl 0600…
      Ha en fin dag og keep up the god work!
      Klemmer !!

    2. M: hei 🙂 det ønsker jeg ikke å gjøre, for det er så individuelt fra person til person. Det jeg kan si er at den inneholder havregryn, cottage cheese, nøtter, fisk/kjøtt, ris, grønnsaker og proteinpulver 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg