Oppsummering uke 2 av 12

Uke 2 gikk mye enklere enn første uke. Nå er jeg kommet inn i rytmen, og det føles bra. Møter stadig hindringer både i jobbsammenheng og sosialt når det gjelder mat, men blir stadig bedre på å finne veier rundt. Det finnes nesten alltid en mulighet, selv om du kanskje blir oppfattet som litt rar og sær. Men ønsker du resultater så er det bare sånn. Har heldigvis familie og venner som skjønner dette, og ikke legger noe ekstra press 🙂

Helgen var mye travlere enn forrige helg så den gikk også veldig bra. Hadde kjempekoselig besøk av Renate på fredagen. Jeg laget chili con carne (som faktisk ble veldig god) og vi koste oss. Fikk en super craft løpejakke i bursdagsgave, knall! 🙂 Har aldri tatt meg råd til løpejakke fordi jeg syns det er så dyrt, så det passet jo veldig bra 🙂 Helt topp! Vi skravlet til klokken var blitt over midnatt..utrolig hvor fort tiden går i godt selskap 🙂 Lørdagen var det tidlig opp for å lage spinningprogram. Litt over klokken 9 kjørte jeg spinning på Sport-Treff sammen med 25 sprekinger som hadde møtt opp en kald lørdagsmorgen. Kjempegøy! Etter spinningen kom Espen ned, og vi tok en lang gjennomgang på teknikk på alle typer øvelser. Har fått tilbakemelding på at han kjenner det godt i dag, så det er bra 🙂 Jeg dro hjem og spiste og slappet av, før jeg faktisk dro ned igjen på ettermiddagen for å utføre ukens siste løpeøkt. Fantastisk treningsdag!

Espen i gang med markløft, teknikken ble ganske bra etter hvert! 🙂

Om kvelden ble jeg med Anne Kathrine på et minivorspiel hos Knut Olav. Vi spilte buzz, og det var kjekt å være litt sosial sammen med fine mennesker 🙂 Trenger ikke drikke for å være med! Jeg kjørte de andre ut, før jeg dro hjem. Søndag morgen var det duket for tennisfinale i Australian Open. Nadal vs Wawrinka. Det hele endte dessverre forferdelig. Nadal fikk ryggskade, men bet tennene sammen og fullførte allikevel kampen. Det var så utrolig vondt å se på han, jeg grein og grein. Rart hvordan man kan leve seg så utrolig inn i en sport. Han er bare verdens mest fantastiske menneske, det er jeg sikker på. Gjorde godt med et par timers styrketrening på Sport-Treff etterpå. Ble skikkelig nedtrykt av hele kampen. Traff Anne Kathrine og Daniel der, alltid kjekt å trene sammen med noen!

Så utrolig vondt å se på 🙁

Jeg har også eksperimentert litt med riskakene 🙂

og proteinkuler 🙂

 

Ukens trening så sånn ut:

Mandag: styrke forside bein/mage

Tirsdag: treningsfri

Onsdag: langintervall på mølle + styrke rygg/biceps + 15 min tabata challenge

Torsdag: stram opp time og coreball (instruktør)

Fredag: pyramideintervall på mølle

Lørdag: spinning (instruktør), styrkeveiledning med Espen, intervall på mølle

Søndag: to styrkeøkter – skuldre/triceps og bryst/hamstring/legger

Vektnedgangen går seint, men det går hvertfall riktig vei så jeg klamrer meg til det. Slipper forhåpentligvis å miste noe særlig muskelmasse. Jeg spiser bra mat, og fortsetter med det. Har gått ned et par cm i midje/brystmål og det er jo hovedmålet så det er good 🙂 I dag skal er det beindag igjen, og så skal jeg ha spinningtime på Sport-Treff i kveld 🙂 Holder dere oppdatert videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg