Royal Christiania og godtesprekk

Denne uken var jeg en lyntur til Oslo. Kom mandag og reiste igjen onsdag morgen. Siden det igjen var en tur avklart i siste liten så var det som vanlig fullt på Vika Atrium. Jeg fortsatte derfor hotellturneen min på Clarionhotellene. Eneste kravet jeg alltid har til et hotell er treningsrom. Av Clarionhotellene jeg har bodd på så er det nok Folketeateret som har det beste. Men ingen slår Vika Atrium 🙂 Ble mange timer på jobb på mandag, en kjapp tur innom Beautysecrets for voksing og så fikk jeg besøkt Tor-Inge. Fikk innføring i MMA der vi så noen kamper fra helgen. Merkelig sport i grunn 🙂 Fikk også prøvd meg på biljard, der har jeg definitivt forbedringspotensiale 🙂

Har dere forresten prøvd Beautysecrets? Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg har glemt å blogge om det. Det er en hudpleiesalong som ligger midt i Karl Johan, litt skjult. Jeg bruker å ta brasiliansk voksing der. Tidligere har det ikke vært mulighet for det på Stord, så derfor har jeg gjort det i forbindelse med Oslo-turene mine. Nå tror jeg det tilbys på Stord – kanskje jeg skal sjekke det opp. På Beautysecrets er de hvertfall UTROLIG flinke, og ikke minst grundige. Hvert eneste hår blir fjernet, og de er effektive og profesjonelle til 500 kroner. Foruten en salong i Ayia Napa som jeg har brukt mye, så har jeg aldri vært hos noen som er så flinke som de er på Beautysecrets. Anbefales!

Treningsrommet på Royal Christiania var helt ok. Johnson-møllen føltes litt hjemmelaget, men jeg fikk gjennomført en god økt der tirsdags morgen før jobb. Alltid en herlig start når jeg klarer å stå opp så (umenneskelig) tidlig! 🙂 Løper jeg mer enn 8 km unner jeg meg også hotellfrokost som bonus 🙂

Gigantisk frokostsal/restaurant på hotellet. De er veldig kjent for frokosten sin, men jeg syns faktisk at den er bedre på Folketeateret.

Jeg koste meg med cottage cheese og fersk ananas..fantastisk god påfyll etter en lang løpeøkt 🙂

Ellers så satte disse dagene meg i Oslo sterkt tilbake med middag på jobben tirsdag kveld, og med en HEL pose påskegodteri som jeg ikke klarte å gå forbi på flyplassen på vei hjem i går. Etter å ha vært godtefri (og følt meg så bra!) i 78 dager så er jeg veldig skuffet over at jeg ikke klarte å motstå fristelsen i går. Jeg skulle jo være godtefri i hele 2014! Det er rart med det, når man har tilført kroppen sukker så har man bare lyst på mer og mer. Jeg har alltid vært sånn “all or nothing” person – jeg klarer ikke å spise et par stykker og så gjemme det bort. Nå må jeg bare fokusere på noe annet…og muligens ta meg en tyggis for å klare å holde meg til planen. Jeg har virkelig ikke noe positivt å si om godterier annet enn at det smaker godt i 5 minutter. Og det er virkelig ikke verdt det for min del 🙂 Så nå er det skjerpings!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg