Miami next

Her skal jeg tilbringe de neste ukene 🙂 Leilighetshotellet ligger et par kvartaler unna Ocean drive og stranden i South Beach. Regner med det blir mye skole og trening, og lite soling og shopping, men herlig skal det allikevel bli 🙂 Skal prøve å holde dere oppdatert underveis 🙂

Stranden 🙂

Treningsmuligheter på stranden 🙂

South Beach og Ocean drive by night!

Trening i varmen 🙂  

Vi skal trene på David Barton Gym, og det ser helt insane ut, så det gleder jeg meg VILT til!!!

Og både Børge Fagerli (min store trening- og kostholdshelt! til venstre) og Martin Norum (helt til høyre) kommer for å forelese for oss, det blir såå spennende! Håper å plukke opp masse ny kunnskap og komme tusen ganger mer inspirert hjem igjen! Jeg har så mye jeg vil forbedre både på kropp og trening, så ny inspirasjon og kunnskap er alltid kjekt!! 🙂

Skrives fra Miami da 🙂

 

8 kommentarer

Siste innlegg