Mine mål for 2015

I stedet for nyttårsforsetter så har jeg i år satt meg noen mål som jeg ønsker å jobbe mot i 2015.

1) Å være den beste vennen jeg kan være. Venner og familie er det viktigste i livet, og det kjæreste jeg eier. Jeg tilbringer altfor mye tid alene, og altfor lite tid med venner. Et av de viktigste målene mine for 2015 er derfor å være mer sosial, og finne på mer sammen med de jeg er glad i 🙂 

2) Jeg vil også prøve å holde meg alkohol- og godterifri frem til 1. april 2015 – påsken. Fokuset de neste månedene er max på trening og kosthold. Godteri blir nok mer utfordrende enn alkohol…:)

3) Få jobbe mer med kosthold og trening. Jeg har veldig lyst å jobbe som kostholdsveileder og personlig trener, og kunne hjelpe andre til en bedre livsstil. Håper å finne en mulighet til å utvikle firmaet mitt til å kunne gjøre dette i løpet av 2015 🙂

4) Ta mer utdannelse innen kosthold og trening. Jeg skal ta TRX (slynge) sertifisering i februar. Ellers ønsker jeg å ta rehab trener og vekttrener-utdannelser for å bli enda bedre i disse feltene. Jeg skal også lese minst en bok per måned. 

5) Hele helgen har jeg jobbet med treningsplanen min for dette halvåret. Det blir en kombinasjon av styrkeøkter, løpeintervaller, litt crossfit og litt bevegelighetstrening. I tillegg har jeg planer om å prøve å bevege meg litt mer i hverdagen – stå litt mer på jobb og gå et par turer ekstra. Travelt med andre ord! Jeg har satt meg noen store treningsmål dette året som jeg ønsker å jobbe mot:

– Halvmarathon på Kypros 29. mars (dette avhenger av om jeg får fri fra jobb og finner BILLIGE flybilletter)

– Være med i hinderløypen Toughest sammen med min bror Fredrik 5. september (dette er min største skrekk, men vi har 8 mnd!)

– Klare å løfte egen kroppsvekt, ta kroppsvekt i knebøy og markløft og 50 kg i benkpress

For å klare dette så må jeg BLI LETTERE. Faktisk ganske mye lettere. Det gjør det lettere å løfte egen kroppsvekt, og å løpe raskere. Her har jeg en stor jobb å gjøre, men planen er lagt så nå er det bare til å følge den! 🙂

Som dere ser så er det ambisiøse mål jeg har satt meg. Jeg håper at 2015 blir et bedre år enn 2014! 🙂

 

Da lurer jeg på:

Hva har du virkelig lyst å oppnå i 2015?

Hvorfor er dette viktig for deg?

Hvem og hva må du være for at det skal være mulig å oppnå?

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. JA til halvmaraton på Kypros, håper virkelig du får det til!
      I 2015 blir det flere treningstimer per uke på meg. Endel reiser, men de er stort sett av kort varighet heretter og i konkurranse/treningssammenheng. Har treft en super mann som bor i Sverige som jeg virkelig skal jobbe hardt for å få til “noe” med fremover. Alt dette vil gjøre meg til en fornøyd Line, definitivt enda mere fornøyd enn i 2014.

    2. lineinspirasjon: ja det hadde vært kjekt å få det til! Er veldig dårlig med penger for tiden, foreløpig er billettene altfor dyre, men fingers crossed 🙂 Høres ut som du har et fantastisk år foran deg! Jeg heier på kjærligheten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg