Sopot og shopping

Søndagene har de fri i Polen. Vi dro derfor på sightseeing i Sopot og Gdynia. Sopot hadde jeg aldri vært før, så det var kjekt å endelig få se byen 🙂 Har vært fem ganger i Gdansk/Gdynia uten å få med meg Sopot, så det var på tide! Var en liten, men hyggelig by, med en nydelig strandpromenade. Men fy søren så kaldt det var i går! Rundt 5 grader og iiiiiskald vind! Til tross for ull og vinterjakke så var jeg gjennomfrossen hver gang vi gikk tilbake til bilen. Det tar virkelig bort litt av sjarmen. Tipper det er nydelig der om sommeren!

Når vi kom tilbake til Gdansk slapp de andre meg av på Galeria Baltycka (som jeg for første gang lærte at uttales Bavtykja..what?!) for en liten shoppingrunde. Rart med det..første gang jeg var der syns jeg senteret var så stort…nå er jeg gjennom alt på et par timer 🙂 Fikk kjøpt gul jakke (yahoo) og gul dressjakke til mamma. Så ble det litt smådill, fant egentlig ganske lite denne gangen. En jakke til å gå tur med når jeg kommer hjem har jeg investert i! På tide å begynne å bevege seg litt mer! Et par timer på trening til dagen er virkelig ikke nok bevegelse når man har kontorjobb og sitter i ro resten av dagen.

Søndagen er jo egentlig jobbedag for meg (fitness nutrition) så jeg måtte tilbake til rommet for å sende litt tilbakemeldinger på kostplaner. Var ute og spiste med to polske jenter på kvelden, og dro tilbake på hotellet for å gjøre ferdig kost/treningsplanene utover natten. Er ikke alltid like enkelt å kombinere eget firma med jobbturer, men alt går så lenge man liker det man driver med! 🙂 Legger ved noen bilder fra turen vår i går 🙂

På Galeria Baltycka var det fashion show, og jeg kjenner virkelig hvor mye jeg savner moteindustrien, og å få studere og jobbe med det 🙂 Jeg ble helt oppslukt når modell etter modell inntok catwalken 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg