Update

Jeg som hadde blitt så flink til å blogge igjen, plutselig strekker ikke tiden til. I tillegg har jeg en PC som ikke fungerer uten ekstern mus, og det har jeg ikke. Så den må jeg dra att og frem mellom jobb og hjemme hver dag, og det er ikke alltid like enkelt å huske 🙂

Etter trening i går dro mamma og jeg en tur til Haugesund. Jeg skulle hamstre granatepler. Det er to utenlandsbutikker i Haraldsgaten som alltid har bra utvalg til en grei pris – pleier å ligge mellom 30 og 35 kr per kg. I går var det kjempedyrt! 55 kr per kg i den ene, og 35 kr per stk (??!!) i den andre. Det er jo verre enn Coop! Så det ble bare 8 granatepler på meg. Merker at jeg begynner å få litt absistenser når jeg ikke har den tilgangen jeg hadde når jeg hele tiden var i Oslo 🙂

Ble også litt småshopping, nå er jo sommerferien i boks så jeg kjøpte tre sommerplagg: en lang kjole, en kort med lange ermer og en playsuit med åpen rygg 🙂 Viser etter hvert 🙂 

Når jeg kom hjem så var det streaming av Oslo Grand Prix i fitness. I år kjente jeg to stykker som deltok, og da er det ekstra moro. Nathalie som jeg har jobbet litt med på Sport-Treff stilte i bodyfitness for første gang, og gjorde det veldig bra i Sandefjord for et par uker siden, men rakk ikke helt opp i går. Allikevel utrolig imponert over dedikasjonen og innsatsen. Det krever så SYKT mye å komme dit hun har gjort! Charlotte gikk jeg på PT med i Miami, og hun begynner å bli dreven i gamet 🙂 I går tok hun en flott 2. plass i bikinifitness, skikkelig moro å se på! Merker at man blir litt ekstra giret, og har lyst å legge inn en ekstra jobb selv! Takk for inspirasjonen jenter 🙂 

Dette har vært en veldig god treningsuke med noen nye rekorder på styrkefronten. Har kjørt fire styrkeøkter, tre løpeøkter og to turer. 

Noen av ukens måltider: sjokoladekrem av cottage cheese med friske jordbær, nam nam.

Stekt laksefilet med grillede søtpoteter og kålsalat 🙂

Fredag var Renate og jeg på besøk hos Trude. Veldig koselig, vi sees altfor sjeldent! Snakket om en sydenuke i august, håper virkelig vi får det til 🙂 Maya og Thea var i storform, og Renate og jeg fikk faktisk være barnevakt noen minutter mens Trude kjørte Espen på Leirvik! Haha! 🙂 Verdens søteste fadderjente 🙂 Vi går alri tom for ting å snakke om, tipper det hadde gått ukevis før det hadde skjedd 🙂

Trude hadde disket opp med masse godsaker! Nøtter, moccabønner, frukt og bær! Nam nam 🙂

I går var det lørdag og siden jeg holder en ganske strikt kostplan i ukene nå så koste jeg meg med yoghurtis og litt smågodt 🙂 Det fikk jeg jammen igjen for i dag! Hadde tidenes beinøkt med nye rekorder (for året) både i markløft og knebøy! Sikkert pga fulle glykogenlagre 🙂 Ikke særlig sterk i forhold til mange andre, men det går hvertfall fremover igjen etter et år ute med skade 🙂 Kjørte på i dag og brukte faktisk 2 timer på økten. Jeg elsker sånne dager! Faktisk så trykket jeg på bilnøkkelen når jeg stod utenfor leiligheten og forventet at døren skulle åpne seg. Haha, da vet du at du har gitt max innsats på trening! 🙂

Målet for kommende uke er 4 nye styrkeøkter og tre løpeøkter. Hvis været er bra så legger jeg nok også inn et par turer 🙂

Ønsker alle en super start på en ny uke! Husk at det ikke er for sent å komme i form til sommeren..fremdeles noen måneder igjen! Ta kontakt om du trenger hjelp til kosthold eller trening 🙂  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg