Flashback Miami

Tenk at det allerede er et helt år siden jeg var i Miami med AFPT og tok personlig trener utdannelse. Det var 5 fantastiske uker sammen med en herlig gjeng og utrolig dyktige forelesere! Vi trente inne, vi trente ute, vi hadde en hel haug med forelesninger, og bare noen få fridager. Allikevel kan denne opplevelsen oppsummeres som en av de beste i hele mitt liv! Og det beste av alt…det var varmt hele tiden! 🙂

Soverommet som jeg delte med Anita, verdens morsomste roomie. Leilighetene var kjempefine, kunne bodd lenge der!:)

Første skoledag var vi over gaten og spiste lunsj på en kubansk restaurant! Rart å tenke på at på dette bildet kjente jeg ingen av disse folkene 🙂

David Barton ble vårt faste gym, der vi både trente og hadde forelesninger/treningsøkter og teknikkterping.

Muskelboken var med over alt, også på bassengkanten 🙂

Første frikvelden vår var vi ute på South Beach (Ocean). Det var gay parade, og alle barene var preget av det, med masse fargerike drinker og plakater 🙂

Traff de kuleste gay guys ever! Og med de sykeste hælene! De var fra Puerto Rico, og jeg husker jeg sa til dem at dit skulle jeg innen 2015 🙂 Jammen klarte jeg det 🙂

Verdens morsomste og herligste roomie 🙂 På favorittpizzastedet Spris! Nam nam! Kjenner at jeg snart må tilbake til Miami! Jeg var der i november 2013, april 2014, oktober 2014, så egentlig burde jeg vært der akkurat nå! 🙂

Fridag nr 2 ble brukt noen timer på stranden før vi dro og shoppet på Sawgrass! 🙂

Det ble mye rask mat der nede, så midt i oppholdet fant jeg ut at nå var det skjerpings og kjøpte meg badevekt. Det morsomme er at rett etterpå dro Maren og jeg og kjøpte verdens største pizzastykke! Haha..”ferielykke”! 🙂

Det ble en del powerwalks nede i varmen. Så utrolig herlig å gå tur med musikk på ørene når solen steker 🙂

Den fine gode gjengen 🙂 Siw, Cecilie, Anita, Maren, Magne, meg og Kjetil. Miss u guys! 🙂

Klar for crossfitsenteret!!! Sammen med UTETRENINGEN med flinkeste Tomas Fjeldberg var det seriøst den beste dagen i Miami! Full guff på anlegget, markløft, knebøy, lek og moro! Give it back!

Sobe crossfit centre 🙂

Having fun 🙂

Pause i varmen utenfor wholefoods – det beste supermarkedet!

Hele den fine gjengen samlet 🙂

Med Einar Svindland og Martin Norum, to av våre kjempeflinke forelesere/instructors! 🙂

Oppholdet i Miami er som sagt en av de beste opplevelsene i hele mitt liv. Det å komme der og vite at du har så mange dager foran deg på et så fantastisk sted, det er helt magisk! Like skuffende var det når det var over, og vi måtte dra tilbake til Norge. Et liv i varmen er absolutt det jeg er laget for, og med en sånn gjeng var det helt amazing.. Skulle ønske jeg kunne gjøre det hvert eneste år 🙂

2 kommentarer
    1. Herregud, jeg savner miami å jeg savner deg frøken:)
      Var desidert den beste tiden i livet mitt! Masse hyggelige mennesker, spennende utdanning, varme og happyness 🙂
      Vi må få fiksa en reunion fort som f!

    2. Anita: tusen takk for kjempekoselig kommentar Anita 🙂 savner deg og miamitiden også! Vi hadde mye moro!! Vurderer å begynne å studere igjen…ser på skoler i L.A og evt. miami. Du skal ikke bli med tilbake til skolebenken du da?? Hadde vært moro å blitt roomies igjen 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg