Bokstoff i vinter

Er det flere enn meg som er glade i å lese? Jeg ønsket meg flere bøker til jul, og fikk omtrent alle som stod på listen! 🙂 Det betyr at jeg har masse lesestoff utover vinteren. Tror jeg har mye spennende i vente!

Det er for det meste “fagbøker” eller bøker som handler om evner som selvhjelp, kroppen, styrketrening og mental trening. I tillegg er det noen selvbiografier – noe jeg er veldig glad i. Gleder meg til å lese Stordalen, Mandela, Reitan og Mick Jagger sine biografier 🙂

Bøker er så mye kjekkere enn internett. Omslaget, teksten på baksiden, følelsen av å bla om, side etter side. Jeg er gammeldags på den fronten, og foretrekker bøker over nettbrett. 

Jeg har akkurat begynt på biografien til Reitan – kommer med tilbakemelding på bøkene som er gode etter hvert 🙂 Målet er å lese hvertfall en bok per måned, forhåpentligvis flere 🙂 

Liker du å lese? Har du noen flere boktips til meg? 🙂
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg