Hello from Hollywood

Lokaltid Los Angeles 05:15

Hollywood er alltid obligatorisk i LA! Blir aldri lei av alle de glitrende lysene, de uendelig mange stjernene langs fortauene, de crazy souvenirbutikkene og alle de spesielle menneskene 🙂 Hadde planlagt en tur på Hollywood Museum denne gangen, men som vanlig rakk vi ikke det. Kanskje en annen dag! 🙂 Koste oss med å kikke på stjernene og selvfølgelig – mac anc cheese på Hard Rock cafe! 🙂 

Obligatorisk shopping på Victoria Secret er selvfølgelig unnagjort! Ny bikini, nye trenings-BH-er og litt undertøy og treningstøy 🙂 Jeg elsker denne butikken! 

Når dette innlegget postes er jeg på vei til Dodger Stadium for å løpe LA marathon! Det er meldt 31 grader, og jeg er litt bekymret for varmen! Ellers er jeg spent! Oppdaterer dere når jeg er oppegående igjen 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg