Lunsjtips og styrketrening

Tenkte bare jeg ville dele lunsjen min med dere 🙂 I dag ble det salat av to kokte egg, isbergsalat, spinat, agurk, plommetomater og grønt eple. Sammen med salaten hadde jeg to speltlomper med et dryss ost inni som jeg hadde stekt i tørr panne. Litt som quesadilla. Enkelt, og veldig godt! 🙂 Holdt meg mett i mange timer 🙂 

Ellers kjørte jeg en god ryggøkt i dag – effektiv økt på 40 minutter:

  • Chins med strikk 3×3 og 2×5
  • Nedtrekk 4×10
  • Fronthev 3×12
  • Sittende roing 3×6
  • T-bar row 2×12
  • Sittende sidehev med manualer 2×15
  • Bicepscurl i kabel 2 droppsett

Da hadde jeg også tid til en intervalløkt. Varmet opp i 10 minutter før jeg kjørte 6 drag på 2 minutter. Avsluttet med 10 minutter lett jogg. Merker at jeg allerede savner løpingen litt. Det var liksom så enkelt…i forhold til all planleggingen med styrketreningen. Men det blir nok mer moro når jeg får tilbake litt av styrken jeg har mistet 🙂 

Ellers har dagen vært full i PT-timer så jeg har vært på treningssenteret hele dagen! 🙂 

 

12 kommentarer

Siste innlegg