Tindaslottet

Hei, og god lørdagskveld! Beklager en ukes fravær, men jeg har rett og slett ikke hatt mulighet til å komme meg på nett før nå. Det har vært en forferdelig uke, en av de verste i mitt liv. Skal tenke på om jeg vil skrive litt mer om det etter hvert. Setter pris på om jeg ikke blir bombadert med spørsmål 🙂 Nok om det. Etter en uke med full behandling for plantar fascitt, fant mamma og jeg mandag ettermiddag ut at vi skulle prøve oss på en fjelltur til Tindaslottet. Det var det siste fjellet vi trengte for å kunne krysse av Fitjar fra listen. 

Vi hadde nydelig fint vær på turen opp, og veien til toppen var relativt slak etter at stien begynte. Største stigningen ble unnagjort på traktorveien i staten, og den var ganske tung for knærne å gå ned igjen. Jeg kjente det litt under foten, men brukte masse is og tøying når jeg kom tilbake så det gikk bra. Satser på at en fjelltur i uken hvertfall skal være mulig på sikt. Det er dessverre andre ting enn foten som setter stokker i veien for det akkurat nå. 

Jeg deler et lite bildedryss fra den fine turen til Tindaslottet – den kan absolutt anbefales 🙂 

Jeg må ta det med ro i en lang stund fremover, så det blir dessverre lite trening og turer fra denne kanten. Jeg er på tredje fotballkampen i EM i dag, og har tatt opp igjen gresken etter et par måneders fravær. Jeg er veldig dårlig på stillesitting, men av og til har man ikke noe annet valg enn å lytte til kroppen. 

Ønsker alle en super helg, og så blir det nok muligens litt stille herfra fremover 🙂 
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg