MJ silhouettebilde til Fredrik

Avtalen var at hvis Fredrik laget lysbord til meg så skulle jeg male et bilde til han som han kunne ha på naustet. Lysbord fikk jeg til bursdagen så da var det bare til å sette i gang å male. A promise is a promise! 🙂

Hadde bestemt sammen med Fredrik at jeg skulle male en eller annen silhouette av Michael Jackson i svart og hvitt. Begynte med å google for å finne frem ulike motiver, men endte til slutt opp med det gode gammeldagse der han står på tærne før han begynner på moonwalken. Det er en klassiker 🙂

Her er motivet jeg valgte…så var det å få tegnet det over på lerretet i stort format. Det var det vanskeligste…å få perspektivet riktig..

Her er “kladden” ferdig og jeg er klar til å begynne å male…

Her har den svarte silhouetten kommet på plass…Fredrik ville helst ha bakgrunnen svart så da fant jeg ut at jeg kunne prøve å lage en hvit ramme rundt figuren for så å male resten av lerretet svart..

Sånn ble resultatet…håper du er fornøyd Fredrik!! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg